Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for forslagene :) Nå sa jeg helst ikke skrudde da, men de du foreslo Anders, var veldig fine :wink: Takk for ditt forslag også Superbeetle, men vet ikke helt om de var helt som jeg vil ha, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg 5-eikers. Likte hvertfall de Anders kom med. Fler forslag?

Skrevet

hva med M6 felger... de som samboeren min har er 19" da... men ser sikkert like bra ut i 18"

er ikke kant da, men syns de ser bra ut..

Edit.. Legger ved bilde også jeg..

IMG_6539.jpg

Skrevet

Den bilen til samboeren din har jeg sett veldig mye på og fulgt med på. Er enig at M6-felgene er drit kule, men jeg er redd for at det vil se veldig tomt ut bak felgene når det ikke er så veldig store bremser bak..

Skrevet

ja, det er det eneste som er negativt :S

får kjøpe deg m3 bremser ;)

det hjalp på veldig bare med å lakke kalipterene svarte istedenfor at de var rusta og fæle..

Skrevet

Det tror jeg på, men har lyst å skifte ut bremsene og da ville det sett jævlig kult ut, men vil på en annen side ha kant-felger.. Uansett er det veldig oppbrukt med M6-felger på både E36, E46 og diverse andre merker (Audi, VW osv.) Men takker for tipset :) Fler ideer?

Skrevet
Takk for forslagene :) Nå sa jeg helst ikke skrudde da, men de du foreslo Anders, var veldig fine :wink: Takk for ditt forslag også Superbeetle, men vet ikke helt om de var helt som jeg vil ha, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg 5-eikers. Likte hvertfall de Anders kom med. Fler forslag?

Hehe, helst ikke skrudde nei, så det nå :P

Tja, hva med disse da kanskje?

Eneste jeg fant i farten som ikke er skrudd.. Finner dem på www.styling-tech.no til helt ok pris :)

S-Tech Concept X-Split

ob9xvjk35bqr99203zu1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...