Tommy89 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Morn! jeg har to spørsmål til folket her ute:p 1: Jeg vurderer øyelokk på e34'n min og har endelig finni noen jeg liker på Stylingtech.no, disse her: Men jeg syntes bildet var så dårlig, så jeg lurte på om noen har disse øyelokkene montert på bilen sin som kunne lagt ut et bilde til meg? hehe og så nr 2: Jeg ska ha meg nye felger til sommern og har leita meg halvt i hjæl for å finne noen kantfelger jeg liker. Så fant jeg en annonse på autodb på en som sku selga bmw'n sin. Felgene som sto på denne bilen var midt i blinken, men det stod ikke åssen felger det var:P så da er spørsmålet, er det noen som veit åssen felger dette er? (tok meg den friheten å kopiere bildet og legge ut jeg, så da må jeg bare beklage hvis noen føler seg tråkka på for at jeg brukte bilde av bilen dems:p) veit at det ikke er så veldig lett å se, men om det er noen som trur dem veit det og eventuelt hvem som selger sånne?
///MPower Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 mener det er hamann felger. søk på det på google så finner du de sikkert
Sjøbuse Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 kan jo bare sende mail til han som selger bilen og spørre hvordan felger det er. kan hende han er en hyggelig persom som svarer.
Tommy89 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 MPower: takk for det, har søkt litt og det kan ligne veldig!.. hehe.. men finner ikke ut hva dem heter for no mer enn Hamann da:P Sjøbuse: Jess tenkte på det først, men når man leita etter den annonsen igjen så finner jeg den jo såklart ikke!
Jonner'n Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 her er iallefall de øyelokkene du tenkte på, montert på min bil
spruddel Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Kan det være hamann HM2? Håper det stemmer
Tommy89 Skrevet November 23, 2008 Forfatter Skrevet November 23, 2008 Jonner'n: se der ja!.. det så jo veldig bra ut .. er nok stygt redd for at det må bli noen sånne når det blir lønning igjen gitt, hehe .. takk for bildet! Spruddel: Sjekka google nå og det så jo veldig ut som dem da:) takk for hjelpa så langt folkens:) ps. er ikke noen som veit om noen steder som selger dissa felga vel?
///Martin Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 her er iallefall de øyelokkene du tenkte på, montert på min bil Lyst å selge felgene dine til meg?
Jonner'n Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 njaaaaaaaaa... er ganske fornøyd med dem på min. hehe
Frode D Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 her er iallefall de øyelokkene du tenkte på, montert på min bil Vil ikke disse lyktelistene dekke over park lysene om du har originale lykter? (Ser du har AE) Men det er jo greit å være obs på om det er tilfelle..
Jonner'n Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 nei, det er jeg ikke sikker på gitt.. monterte lyktelistene på samtidig som jeg satte på angel eyesa (3år siden). listene dekker ikke så mye av lyktene. (idag hadde jeg valgt sorte DE )
Jonner'n Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 nagaro silver, kode: 243 mener jeg å huske..
GiljeN Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 ta en titt på disse skal selge et par hamann kopier han kjekke svensken her http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=27224 Mvh GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå