Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakluke til 2000 modell 523 med rust rimeleg til sals. For den sveisekyndige er det ingen uoverkommeleg jobb å sette luka i stand. Rusten er der vindusstolpane møter nedre del av luka. Bortsett frå dette har eg ikkje sett rust på den. Den må også lakkerast. Står i Oslo, fullstendig ribba for utstyr.

Telfon 95 91 96 59.

tbt

Skrevet

IMG_2904.JPG

IMG_2905.JPG

IMG_2906.JPG

IMG_2907.JPG

Her er rusten. Men som sagt er det behov for å lakkere heile luka pga diverse oppskraping av lakken. Men den er bulkfri, og bortsett frå dei omtalte områda også rustfri.

Pris? Har ingen peiling. Her får marknaden avgjere.

tbt

Skrevet

Nei, det er kun sjølve luka og den er reinska for all staffasje.

Som du ser er det gjennomrust eit par plassar. Det var eg som laga desse hola med skrujern ganske nyleg. Det har ikkje vore hol der då luka var i bruk, slik at det har ikkje regna inn i den.

tbt

• 1 month later...
Skrevet

Er det ikkje rust i botnen på bakluka?

( Eg har ei luke med rusten fals der..)

Eg kan nok vere interessert med er litt usikker på korleis eg kan ordne logistikken.

Den står i Oslo, og ikkje på Bærums Verk ( har googla litt ja..)?

Eg held til på Sunnmøre men har ein bror i Oslo som kanskje kan hjelpe meg med gamle BMW-delar enno ein gong, sjølv om kolliet er litt stort denne gongen.

Redigert morgonen etter :

Det blir nok for mykje styr for andre enn meg sjølv, før luka evt er på tunet heime hos meg. Trur eg heller må sjå meg om etter ei luke i nærområdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...