PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Fine bilder, men felgene er skitne kom å vask Hadde du bod litt næremere, sku jeg faen meg gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hahah ^^ takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Lekker bil, liker felgene! Hva sier politiet til blinklysene? (Har ikke lest gjennom side 2-4, i tilfelle det er besvart der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Griserå bil. Noe av det kuleste jeg har sett av e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Lekker bil, liker felgene! Hva sier politiet til blinklysene? (Har ikke lest gjennom side 2-4, i tilfelle det er besvart der) thanks! de har ikke sagt noe enda... de blinker oransjt, så er ikke så mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Griserå bil. Noe av det kuleste jeg har sett av e36 takk så fikk jeg æren av førsteposten din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Mulig det bare er meg men er det noe som mangler på front fangeren din? Btw, Nydelig coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 Mulig det bare er meg men er det noe som mangler på front fangeren din?Btw, Nydelig coupe den ene splitteren er borte hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giraja Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Griserå bil. Noe av det kuleste jeg har sett av e36 takk så fikk jeg æren av førsteposten din også Ja du var heldig der må jeg si. hehe Begynner å bygge på min nå i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Mulig det bare er meg men er det noe som mangler på front fangeren din?Btw, Nydelig coupe den ene splitteren er borte hehehe... Se der ja Da var det ikke bare øynene mine som var ødelagte Kan ikke få sagt det nok, Nydelig e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Griserå bil. Noe av det kuleste jeg har sett av e36 takk så fikk jeg æren av førsteposten din også Ja du var heldig der må jeg si. hehe Begynner å bygge på min nå i romjula. oioi... blir bra får følge med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Mulig det bare er meg men er det noe som mangler på front fangeren din?Btw, Nydelig coupe den ene splitteren er borte hehehe... Se der ja Da var det ikke bare øynene mine som var ødelagte Kan ikke få sagt det nok, Nydelig e36 hehe... takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Kjempe nydelig bil.. Liker dem svarte... Skal få konkuranse etterhvert:P Bare jeg får shinet opp denna dynga mi:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Kjempe nydelig bil.. Liker dem svarte... Skal få konkuranse etterhvert:P Bare jeg får shinet opp denna dynga mi:P heheh... bring it on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Kjempe nydelig bil.. Liker dem svarte... Skal få konkuranse etterhvert:P Bare jeg får shinet opp denna dynga mi:P heheh... bring it on! Alltid vært lov å prøve seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå