Yngvejos Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Her er ivertfall det ferdige reultatet. Der er så som så, da denne bilen er ekstremt stygg i lakken, men den ble ivertfall blank.
A1eks Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Wow, for et resultat! Ble ganske blank og fin den
Janka7 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=30821 Tror ikke man finner billigere meguiars enn dette:) Uff, gjør vondt inni meg når jeg tenker på hvor mange børstevasker jeg solgte i min tid som bensinstasjonsdame:( ung og dum?
CS Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Det var jo sykt billig Var i hvertfall 1/2 pris på en del av varene i forhold til bilekstra hvor jeg har pleid å kjøpe meguiars.
A1eks Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Noen som kan anbefale noen småting han her fyren selger? Meguiars seff, dette har jeg jo forstått, men hva?
CS Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Vasken hansken er genial: Microfiber Super Thick Wash Mitt og en av microfiberklutene til å tørke med. Hansken selger han for 80,- Tror jeg betatle 200-250,- for den. Ellers så bruker jeg - NXT Tech Wax, NXT Car wash. Henholdsvis voks og såpe. Veldig fornøyd med det. Da har du i hvertfall en start. Pads til påføring av voksen er heller ikke dumt. Ellers så kan claybar anbefales for og få vekk forurensing i lakken
marararius Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Nå vet jeg hvor jeg skal handle ifra ja! Var jo skikkelig billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå