Thorleif Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Har disse selv på min 528ia, man får ikke bedre coilovere enn dette! Er meget fornøyd med de, har akkurat satt de i "vintermodus" dvs på det nest mykeste av de 9 trinnene med hardhetsjustering Disse er et must hvis man skal kjøre senka bil på vinteren, ypperlig komfort på ruklete vinterføre, og skikkelig gokart om sommeren Løp og kjøp, lykke til med salget Jo det er utrolig mange coilover sett som er bedre. PSS9 er i det nedre skiktet av dempersett som disse. Men for vanlig kjøring er dette meget bra utstyr.
DanH Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Jaha, Og da ville du selvfølgelig foreslå........? Regner med du har prøvd disse selv, siden du uttaler deg? Anbefaler ett lite Google søk på diverse forum.
Thorleif Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Jaha, Og da ville du selvfølgelig foreslå........?Regner med du har prøvd disse selv, siden du uttaler deg? Anbefaler ett lite Google søk på diverse forum. Jeg har prøvd det meste, og alle er bedre enn PSS9
S.Arnesen Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 haha... allle skjønner vel det at Thorleif kødder....
DanH Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Var litt vanskelig å forstå siden dette er ment som en salgsannonse. Men hvis det er ment som ironi, så var det kanskje bra reklame likevel, da?
Thorleif Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 haha... allle skjønner vel det at Thorleif kødder.... ja det er bra
DanH Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Har forresten forandret litt på annonsen.
Hankook Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Har du en link til hvor dette kan handles nytt? Det følger med Tuf papirer og kvitering? Er meget intr. Vet du hvor mye dette senker?
DanH Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Disse er importør i Norge. http://www.auto-trio.no/ Sjekk pris der, det har jeg gjort før jeg la ut for salg. Med disse kan du senke i asfalten om du vil. Det er jo coilovers. Når du skal godkjenne på biltilsynet er det visse begrensninger du må holde deg innenfor. Mener uten å være 100% sikker på at det er 40 mm. Alt dette skal være på www.bilstein.com sine sider. http://www.bilstein.com/mistore/product ... _id=100484 Hvis det er noe du lurer på vedr papirene utenom det som jeg har lagt ut, bare ring. 98296771 hvis du vil snakke med meg.
Arotished Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Så dem for litt siden for 999 dollar på ebay. 999+100 dollar (frakt) 1199dollar x 7 = 8393kr pluss avgift (hvis du er uheldig) så du må nok litt ned i pris hvis du vil få den solgt. Men for all del, men har lovt til å ta sette prisen til hva men vil men siden du sliter dem å selge dem tenkte jeg å nevne det.
DanH Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Stemmer det. Frakten er litt mere, og så kommer toll i tillegg. Så jeg mangeler noen hundrelapper på den prisen jeg har beskrevet. Og som du sikkert har lest i tråden, så er jeg med på å diskuter pris. men det så du vel ......... Summa summarum så kan det settet ligge i posten om noen dager, fremfor å vente flere måneder på det fra USA. Og det for samme pris som det du har funnet det for i USA.
DanH Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Kaster denne i luften en gang til.
Arotished Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Jeg har selv en M5 som jeg kunne tenkt meg dette settet på. Hvor bor du i rogaland?
Citrus Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Takk skal du . Bare så synd andre ikke forstår dette som du sier. Jeg handlet feil type, så salget går med til å finansiere "rett" utgave Prisen bør også være rimelig bra, hvis en ser hva dette koster i butikken. Du sier du handlet feil, går ut fra at du har touring. Har undersøkt litt og finner ikke dette settet til touring, stemmer det med det du har funnet ut. Hva skal du evt ha da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå