DanH Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Alt det du sier stemmer. Hadde planer om å likevel bruke det på Touringen, da det skal passe. Problemet er jo bare papirene, men skulle bare bytte frem og tilbake ved Eu. Hvis du er seriøst intressert, så kan vi ta pruting på PM eller telefon. Men går nok ikke lenger ned enn kost pris fra USA, slik som er diskutert tidligere i tråden.
Citrus Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Må ha ett sett som jeg får godkjent. Orker ikke å tulle med å bytte. Tiden har da begynnt å gå så fort også 2 år er jo ingen ting.
DanH Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Du kan jo se om du får det godkjent, eller rett og slett la være å godkjenne det. Sikkert noen som tar EU kontroll for deg.
Citrus Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Orker ikke at det ska bli slik som den forige bilen. Der ente det med at jeg måtte sette den inn og bytte tilbake til orginale fjærer. Det verste der var faktisk at settet var TÜV godkjent, Ok 4hjulskontrol og lys. men at fjærvekta ike stemte med vongkort. Når de er så prikat, er det kav umulig og få et sedan sett godkjent på touring.
DanH Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Derfor tenkte jeg at noen med en sedan som har lyst på skikkelig kjøreglede, kunne ha interesse av disse.
DanH Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Nå når renten går ned og alt ser rødt og pent ut....... Løp og kjøp
DanH Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Og siden det er tid for å handle julepressanger....
DanH Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Der har Marius Paulsen gjort ett kanonkjøp. Vi venter i spenning hvordan dette blir, i prosjekt tråden.
marius paulsen Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 meget fornøyd jeg ja forøvrig en meget rask,seriøs og ikke minst hyggelig handel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå