Benna Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av nye bilen min Det er en E30 325i 2-dørs PS! Dårli kamera og var mørkt ute, så måtte ta de inne i garasjen/verkstedet Så det ble dårlige bilder! Kom gjerne med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Pent Bilder av interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Takktakk Skal prøve å få tatt noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 org fangara? Eller er det mtech 1 bil? Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kendro Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 nå kom det jaggu en tåre i øyekroken har hatt mange timer med denne bilen. jeg som solgte den til kimmit. skikkelig go bil detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Pen bil! Ville satsa på soret DE-lykter foran og svarte nyrer, men var veldig fin som som den var også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 org fangara? Eller er det mtech 1 bil? Flott bil Er m-tech2 fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 enig med lars89;) kansje sota blinklys glass åsså ellers var bilen helt rå ikke my ris å få her:) gratulerer lov å spørre hva du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Syns faktisk at du ikke skal bytte lykter foran, synes den ser drit bra ut med de den har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Looks nice.^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Stemmer for at du IKKE soter nyrenne på denne, finerre med chrom, som de er nå Sorte DE og noen mørkerre blinkers hadde den derimot kledd Men pen bil uten tvil, heis litt opp bakpotta di og hiv av lyktelistenne, så blir den enda penerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Enig i potta burde heises litt ja.. hehe.. Men fin bil du har kjøpt deg! Kunne tenkt meg den selv! Som resten sier her så stemmer jeg også for litt mer soting her og der.. Jeg stemmer også FOR sorte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Kjempefin den her ja! Behold nyrene som de er, men kanskje fjerne lyktesenkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Meget fin bil dette! det jeg ville ha jort er å fått på sorte nyrer, hevet og fått eksosen litt lenger under bilen!( stikker litt langt ut syns jeg). Men dette bestemmer du selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 takktakk, for mange tilbakemeldinger Har planer om å gjøre en del forandringer me lykter å soting å diverse så d kommer kommer sikkert til å lage en prosjekttråd så følg med der og kom gjerne med innvendinger/forslag til forbedring Ps! Potta hevet jeg etter at bilda ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå