Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av nye bilen min :)

Det er en E30 325i 2-dørs :D

PS! Dårli kamera og var mørkt ute, så måtte ta de inne i garasjen/verkstedet :P Så det ble dårlige bilder!

Kom gjerne med ris og ros :wink:

m6smkl3ufb71dg7nhmaj.jpg

2hd2d1nx10bltwm2zcus.jpg

fwy1q6k8oxt2boc9mxg6.jpg

g3v0mouflcbwm4d7pzw7.jpg

wfbtjxf6mn3fg5460zgw.jpg

w5uuiixc3d6d3q7lgehe.jpg

Skrevet

Pen bil! Ville satsa på soret DE-lykter foran og svarte nyrer, men var veldig fin som som den var også :wink:

Skrevet

Stemmer for at du IKKE soter nyrenne på denne, finerre med chrom, som de er nå :) Sorte DE og noen mørkerre blinkers hadde den derimot kledd ;)

Men pen bil uten tvil, heis litt opp bakpotta di og hiv av lyktelistenne, så blir den enda penerre :D

Skrevet

Enig i potta burde heises litt ja.. hehe.. ;) Men fin bil du har kjøpt deg! Kunne tenkt meg den selv! Som resten sier her så stemmer jeg også for litt mer soting her og der.. Jeg stemmer også FOR sorte nyrer! :wink:

Skrevet

Meget fin bil dette! :wink: det jeg ville ha jort er å fått på sorte nyrer, hevet og fått eksosen litt lenger under bilen!( stikker litt langt ut syns jeg).

Men dette bestemmer du selv :lol:

Skrevet

takktakk, for mange tilbakemeldinger :)

Har planer om å gjøre en del forandringer me lykter å soting å diverse så d kommer ;) kommer sikkert til å lage en prosjekttråd så følg med der og kom gjerne med innvendinger/forslag til forbedring :D

Ps! Potta hevet jeg etter at bilda ble tatt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...