Citrus Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt lille prosjekt. Kjøpte bilen for litt over ett år siden, her et bilde litt etter den var innkjøpt. Vet ikke hvorfor men ene baklykta var matt Måtte derfor bytte den ut Kjøpte xenon til tåklysene, fant senere ut at det ikke ble fint, har plukket de ut nå Her skal bilen poleres, rutene har også blitt poffsota Nyvasket
Citrus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Nyvasket Innvendig, med ny nøkkelring Måtte ha nye sommerfelger og dekk Orginale BMW felger M6 felger Disse passer ikke på E39, så da er det bare å dreie Nervøs Innfesting av felgen
Citrus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Dekkene er lagt på Prøvemontering Her måtte det valsing til Her ferdig montert på bilen Nå har det blitt nye piggdekk på de gammle sommerhjulene
Citrus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Venter forøvig nå på deler fra GS -M5 fangere m/pdc (fram og bak) -Duplex eksosanlegg -Takspoiler -Leppe under M5 fanger -M5 Diffusor Blir også justerbart senkesett innen våren, om jeg bare finne ut hva jeg skal ha.
JoeNasty Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hallo!Har du prosent på sotingen?Så meget bra ut og er noe sånt utseende jeg kunne tenke meg på vinduene mine!Ellers er det en fin bil!Enig med at xenon i pærene ikke slo helt an
SondreLM Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Wow, langt innlegg med mye info Ser bra ut. Duplex eksos? Hm, høres rått ut
Citrus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Det er brukt film fra 3M Og er 50% på alle siderutene og 35% på selve bakruta
Citrus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Wow, langt innlegg med mye info Ser bra ut. Duplex eksos? Hm, høres rått ut Håper da det Synd jeg må fjerne hengerfestet
Steffan C Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Morro at det er fler som driver med E39 Touring prosjekt. Ser jo veldig bra ut dette, og kommer til å bli helt knall med senk & fangere. Syns også på sikt at M5 speil bør monteres, meget mye penere de. Uansett blir det spennende å følge denne videre . Synd jeg må fjerne hengerfestet Er det pga. nye eksosen eller M fangeren? Ville vel ikke tro eksos kommer i konflikt? Vet at det er forskjellige hengerfester ift. standar eller M fanger. Men vet ikke helt hva som er forskjellen, feste av fanger, kansje du vet?
Citrus Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Det er eksosanlegget som er bygd slik at det ikke er mulig å ha hengerfeste, er litt usikker på akkurat hvor problemet ligger. Men trur nok GS bildeler har peiling når de sier det ikke går. Tenkte på å bestille speil nå, men utsatte det siden jeg må av med dørtrekkene for å komme til festet. For har tenkt på å oppgradere steroanlegget, det blir unødvendig å pluke av dørtrekkene så mange ganger. Har også tenkt på å bygge om til automatisk innfelling av speilene. Alt dette gjorde at det ble for dyrt i denne ommgang, har heller ikke tid til å montere det nå.
Citrus Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Da har de fleste delene ankommet. Men fant ut at M5 leveres jo kun i shadownline og de har jo ikke lakkerte lister, så listene er av slik strukturplast Lurer på hva jeg skal gjøre med det, har egentlig ikke lyst til å ha den strukturen, for listene skal lakkeres. Noen som vet om listene på facelift fangerne passer på M5 fanger?
Citrus Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Her ser man hvorfor hengerfestet må bort Her er delene innpakket igjen Undres litt hvorfor den uorginale fangeren var mye bedre innpakket enn den orginale fangeren fra BMW. Er det fordi orginaldeler er så billig at man ikke har råd til å pakke de inn skikkelig?
///FredriK.S Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Ble bra med M6 felgene, men du burde få senket den litt forran?
Citrus Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Står på tapeteten. Skal ha justerbart senkesett i rustfritt utførelse og med høyde og hardhetsjustering. Men vet ikke hvilken type jeg skal gå for. Har nettopp funnet ut at bilstein ikke leverer pss9 serien til touring, så nå holder jeg kanskje en knapp på spax. Eneste jeg er litt usikker på er at spax leveres med supersport fjærer. Tenkte å senke bilen når jeg setter på fangere ol. og det blir ikke før sommerfelgene kommer på igjen.(dritt med stensprut på nye fangere / liten vits i å senke på vintern) så har litt tid på å bestemme meg for merke. Som du ser på bildet slik som bilen er nå, er det ikke like ille som med 19" Edit: Rettet opp bildet som ikke funket
caaatooo Skrevet Desember 21, 2008 Skrevet Desember 21, 2008 Kjempepen bil du har, Citrus Hvilken motor står det i den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå