///Magnus Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Det var ikke standard med blanke endestusser på 320Ci, men de aller fleste har vel disse chrome-rørene man trer på utsiden. Originale og koster en slikk og ingenting. Billig oppgradering enten som ekstrautstyrsvalg eller i etterkant.
Kevin=) Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 E39 540, kunn et eksos rør bak.. er litt større enn vanlig da
awt Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Flertallet av E46 Coupe er 320 Ci her i Norge, og den har doble enderør slik som 318 Ci. 323 og 328 har blanke enderør i tillegg, slik som 330, men 330 har krommet list i frontfangeren med mindre det er m-tech. De fleste 330, og mange 328 har merket på bakluka, etter mitt inntrykk.M3 E46 er vel grei å skille fra resten. Mange biler er selvsagt modifisert. En som bor borti gata her ettermonterte blanke endestusser på sin 320 Ci i sommer alle 320ci'er har jo krommede enderør.... Min hadde ikke dette originalt, men har det nå.
A1eks Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Okay, et tricky spørsmål! Hvordan se forskjell (på e36) på mtech 1, mtech 2 og M3-kit? Illustrer gjerne med bilder
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 e36 har bare m-tech og m3... og det er beskrevet før i tråden m-techen har lakkerte riller i fronten ikke den sorte leppa på fronten og noen av de har ikke m3 speil... m3 har speilene, netting i plast og den sorte leppa...
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 m3 har også eksospotte som er kuttet skevt i forhold til hverandre
A1eks Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Og hva er det fineste kit'et, ifølge ekspertene? Har ikke pløyd skikkelig gjennom hele tråden enda
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 vi kaller jo alle non-m3 for m-tech da... men de orginale er bare m-tech de også... (rart fenomen)... e36 m3speil er vel noen av de lekkreste speilene ever så m3 looken er finest
A1eks Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Ah, da vet jeg hva jeg går for når pengene rykker inn på konto Ser blant annet forskjell på en M3 e46 og en e92, på NFSU, begge finnes der inne
Ellingsen B. Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 e36 har bare m-tech og m3... og det er beskrevet før i tråden m-techen har lakkerte riller i fronten ikke den sorte leppa på fronten og noen av de har ikke m3 speil... m3 har speilene, netting i plast og den sorte leppa... Leppa er det kun M3 coupe som har. Cabriolet og Sedan har ingen Leppe (evo leppa) men mange ettermonterte dette og fikk sikkert kjøpt fra bmw.
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 er det det ja, jøss... btw, sedan og coupe har forskjellig skjørt også
andybooy Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Man må lære å krype før man kan gå vettu! Neida;)Man kan imidlertid skille mellom bilene med rekke4 og rekke6 ved at rekke4 har singel-eksos-endestuss og rekke6 har dobbel. På denne måten kan man skille mellom 318/320, men skille mellom 316/318 blir værre. Dessuten er det ikke alltid tilfelle dette med eksosen, da noen bytter til doble stusser. 320 har enkel endestuss, iallefall på e36
///Mysild Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Man må lære å krype før man kan gå vettu! Neida;)Man kan imidlertid skille mellom bilene med rekke4 og rekke6 ved at rekke4 har singel-eksos-endestuss og rekke6 har dobbel. På denne måten kan man skille mellom 318/320, men skille mellom 316/318 blir værre. Dessuten er det ikke alltid tilfelle dette med eksosen, da noen bytter til doble stusser. 320 har enkel endestuss, iallefall på e36 dette står vel flere plasser i tråden
A1eks Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Man må lære å krype før man kan gå vettu! Neida;)Man kan imidlertid skille mellom bilene med rekke4 og rekke6 ved at rekke4 har singel-eksos-endestuss og rekke6 har dobbel. På denne måten kan man skille mellom 318/320, men skille mellom 316/318 blir værre. Dessuten er det ikke alltid tilfelle dette med eksosen, da noen bytter til doble stusser. 320 har enkel endestuss, iallefall på e36 dette står vel flere plasser i tråden Ganske greit for min del, da får jeg det inn med teskje, slik jeg lærer av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå