Beemer1 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 veeeldig fin bil! du får sende men en pm om den enda er til salgs om en måned så kan vi se om ikke jeg kan kjøpe den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 er bilen godkjent ombygd? har du kvitering på motor ? hva må event gjøres for godkjenning ps Rå bil er pris disk? sorry for mer OT ES, men kan ikke fatte og begripe hva som er vits med og godkjenne en 2.8 i en org 2.5 bil... motorene er jo hel like og se på. er ingen fra BT eller politiet som har sjans til og fatte mistanke.. samme mener jeg om feks org 320 bil med 325 motor eller 328 for den saks skyld. de er jo like, og du kan ikke bli tatt. sinnsvakt fet bil!! må være noe av det råeste av e36 i norge! akkurat slik jeg liker dem!! max lav og breiest mulig hjul:) og ikke noe jalla styling:) lykke til med salget;) denne blir solgt med en gang:) jeg syntes prisen var uforskammet flott!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 er bilen godkjent ombygd? har du kvitering på motor ? hva må event gjøres for godkjenning ps Rå bil er pris disk? sorry for mer OT ES, men kan ikke fatte og begripe hva som er vits med og godkjenne en 2.8 i en org 2.5 bil... motorene er jo hel like og se på. er ingen fra BT eller politiet som har sjans til og fatte mistanke.. samme mener jeg om feks org 320 bil med 325 motor eller 328 for den saks skyld. de er jo like, og du kan ikke bli tatt. sinnsvakt fet bil!! må være noe av det råeste av e36 i norge! akkurat slik jeg liker dem!! max lav og breiest mulig hjul:) og ikke noe jalla styling:) lykke til med salget;) denne blir solgt med en gang:) jeg syntes prisen var uforskammet flott!!:) Det må jo vere lov og spørre uten at folk skal henge seg opp i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Grunnen til at bilen må være registrert med større motor er ganske enkel. problemet med dette er at ved stygge ulykker der fart kan ha vært en årsak, så sjekker de at nummeret på motoren stemmer overens med rammenummer. Har man da en bil der nummeren ikke stemmer overens, så har man ett stort problem. forsikrings messig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 problemet med dette er at ved stygge ulykker der fart kan ha vært en årsak, så sjekker de at nummeret på motoren stemmer overens med rammenummer. Har man da en bil der nummeren ikke stemmer overens da, så har man ett stort problem. forsikrings messig... akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Er mange selskaper som er veldig nøye på dette Spesielt når det kommer til slike typiske ungdoms biler som der det er ett kjent fenomen med slike transplantasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 JA derfor kan det ikke vere så gale att jeg spørde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 fyy faen deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Hvordan er egentlig fargen på denne i virkeligheten? Ser litt rosa ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Hvordan er egentlig fargen på denne i virkeligheten?Ser litt rosa ut på bildene Er klarlakk på bilen så den er rød og fin. Eneste er når den begynner å bli skitten av veistøv og lignende, da ser den litt "matt" ut og kan bli litt rosaaktig ja. Bare å passe på og ha ren bil så er den rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ES Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Takk for flotte tilbakemeldinger på bilen. Ang godkjenning så har ikke jeg heller sett helt vitsen med å godkjenne 1hk mer enn orginalt. Bilens orginale chassinr står jo på hjernen siden den kommer fra 2.5, toppen er merket med samme nr som orginale 2.5 (er 2.5 topp på 2.8 ) Borringa på blokken er lik som 2.5 og nr som står på blokken ser ikke ut som det stammer fra noe chassinr. Skjønte meg ikke helt på det nr der. Helt annerledes enn det som har stått på andre motorer jeg har/ har hatt. Eneste annet man kunne sett det på da er at det står 97 mod på blokk og topp. Forskjellen på 2.5 og 2.8 er vel forsåvidt bare innsug, veiv og alublokk så i og med at jeg har brukt så og si alt løst utvendig fra 2.5 skal man ha et godt trent øye for å se forskjell i henhold til trafikk kontroller og slikt, men selvfølgelig -nøye politi etterforsking kan nok avsløre at blokken ikke er lik/ hører til den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 litt av en salgstråd einar...he he.... men men,blir vell alltids sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 jaha? så en m-tech bil har ikke m3 speil!?ja, livet mitt er tragisk... godt sånne som deg finnes! Herregud er du så gira på å tråkke andre ned i gjørma at du glemmer å følge med i timen ?. finnes forresten 2 mtech utgaver. men flott bil hadde jeg ikke hatt en rød e36 coupe m tech med 328 hadde jeg vært MEGET gira Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 jaha? så en m-tech bil har ikke m3 speil!?ja, livet mitt er tragisk... godt sånne som deg finnes! Herregud er du så gira på å tråkke andre ned i gjørma at du glemmer å følge med i timen ?. finnes forresten 2 mtech utgaver. men flott bil hadde jeg ikke hatt en rød e36 coupe m tech med 328 hadde jeg vært MEGET gira typisk deg å komme å kommentere så lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Fin bil! lykke til med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg