Stonescream Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hei, Oppdaga det rusthullet her ved jekkfestet på førersiden av bilen når jeg sjekka under i dagslys. Hva må jeg kjøpe for å fikse dette før det blir større? Bildet:
Morbus Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Vinkelsliper, sveiseapparat, og lite 1-2mm plate. Evt sette det bort, som sikkert er billigere.
Stonescream Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Har en som kan fikse det for meg som har både vinkelsliper og sveiseutstyr, var om jeg må/bør kjøpe en hel kanal eller hva det nå heter.
OLEZZ Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Det er ikke nødvendig det, om resten av kanalen er fin. Det er bare å skjære ut med god margin, og lappe på.
Brian Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Jeg fikk også en lignende flekk ved jekkfestet da en stein kom i klem under nå i sommer. Jeg har lagt på mye rustmelk som iallefall hindrer det nogenlunde fra å vokse, før jeg deretter skal kutte og sveise på nytt metall til våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå