Efen Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 jeg har kjøpt meg en DVD spiller som bruker 2 plasser. Siden det er egen for spilleren og egen for skjermen, så må prøve å tilpasse så jeg får plass til begge spillerene ett sted, dem er delt i 2, så trenger ikke være oppå hverandre. Noen som har gjort det eller som har noen planer om hvordan jeg skal få plass til en spiller til så det blir seenes bra ut? på forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 tar imot alle forslage og tanker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Bygger begge spillerne like langt bak?? Hvis begge er like dype så vil du få store problemer med å få plass til alt. Jeg har sett bilder av at det er mulig, men da var hele dash´en bygget om. Er trang dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Ville putta spilleren i hanskerommet. Er ikke så ofte du bytter plate uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 hanskerommet kunne gått ja hehe... begge er like lange bak, men dem er ikke satt sammen da, så kan ha en ett sted mens en annen ett annet sted.. hadde vært best hvis jeg kunne fått begge til å syntes men hvis det er for mye stress, så må jeg bare finne på noe annet da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Eg har montere dvd spiller i sparkeplate på passasje side. forsterka plata med kryssfinner og skudde ramma fast i den og vips ein ekstra spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 oi har du bilde av det? hadde vært veldig fint =) sparkeplata? og det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 dump ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 ALternativt er jo å modifisere lufteanlegget bak dashbordet. Gjordet det på min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 hmmm. er det no lett å gjøre det a? går det an å forklare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Ser de sånn noe lunde der. Har fått montert den litt lengre oppe no etter eg tok bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Først kappet jeg vekk plasten som var i veien: Så la jeg skomgummi rundt og deretter en metallplate. Alt kommer ann på deg og hvor mye arbeid du vil legge i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 det ser bra ut tenkte på å legge den der, men visste ikke hva som var bak plata bare å kappe og sette inn egentelig? skal jo gjøre det fint, men må se om det funker først =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 bump igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Først kappet jeg vekk plasten som var i veien:[så la jeg skomgummi rundt og deretter en metallplate. Alt kommer ann på deg og hvor mye arbeid du vil legge i det. Korleis såg de ut før du demonterte? (ka hadde du under stereo) Korleis ser de ut no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå