Efen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Først kappet jeg vekk plasten som var i veien:[så la jeg skomgummi rundt og deretter en metallplate. Alt kommer ann på deg og hvor mye arbeid du vil legge i det. Korleis såg de ut før du demonterte? (ka hadde du under stereo) Korleis ser de ut no? Alle bilder finnes her: http://www.meusdomus.net/bilder/bmw Og Elfen: Lær deg å bruke *bump*. Du har brukt den 3 ganger på en dag. Bilstereo trådene er ikke så aktive! Så dette kan du legge av deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 aha, sry ;P var bare litt for ivrig etter svar ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Først kappet jeg vekk plasten som var i veien:[så la jeg skomgummi rundt og deretter en metallplate. Alt kommer ann på deg og hvor mye arbeid du vil legge i det. Korleis såg de ut før du demonterte? (ka hadde du under stereo) Korleis ser de ut no? Alle bilder finnes her: http://www.meusdomus.net/bilder/bmw Oki ser no at du har 5 serie og da er jo midtkonsoll anerledes enn 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 ser ikke så annerledes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 e39 og e36 ser veldig annerledes ut i inne gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 jaja, det er det... men der dem har satt inn spillern, og tilpassa det, blir helt på samma måten på E36'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 for under den orginale cdspiller i e36 er klima kontroll panelet. og på e 39 er de 2 enheter til stereo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 aha, det er såppas stor forskjell ja trodde det var likt jeg ;P men da har jeg lært no nytt i dag å ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Hva med å flytte ned klima da? Sette den under kjørekomputeren hvis du har det?! Også sette de to enhetene oppe der, men husker ikke helt i farta hvor mye det er å gå på bakovever der klima har stått, kan hende det blir litt langt med en cd spiller der... Her er i hvertfall et bilde, men en skjerm bygger jo mye mindre enn en cd spiller, så kan jo hende det ikke går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 det så jo bra ut da =) det er for liten plass baki der har prøvd det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå