Gå til innhold

96' BMW E36 320i Coupe ///M-tech. Før\Etter s.18

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angående bilder:

Få bilen til å kjøre inn i bildet, og ikke ut av det. Ser bedre ut med tanke på komposisjonen...

Og som jeg alltid sier til Mysild, det er bedre med et par gode bilder enn mange halvveis :wink:

kan du forklar det nærmere?

ja, tok mange flere. prøvde og luke ut de jeg syntes var bra... men tok nokså godt i med bilder får å få vist bilen ordentlig..

Er ikke noe dreven i PS eller har kamera\linser som dere har.. så blir denne standarden her..

bildene er er ikke gjort noe med bare rett inn og ut på nett.

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bakfelgen 9,5" med 245\40

rq2law2y96rx8zvrkcif.jpg

morro med nye felger.. se da! :lol:

kox81dn8g0p49a5hbnfj.jpg

9uz9lp63wbjxbxb5953l.jpg

før felgbytte

0v77a0xi5o7o5yvbjzxd.jpg

etter

bjmx79jeqasam6gg7ft3.jpg

hwvuyf5hbm7v0eserqk3.jpg

bare så det er sagt på disse, disse er jo veldig lyse, uklare og ekle å se på... hehe :-P

w0v243x5llgwlxy1tgp4.jpg

kvxb3h89r96248u4quqc.jpg

3ga6pjhqna069sa1ndzv.jpg

8l203ztrc92whfuchrfh.jpg

5mreiytw5ds6b6wfycvy.jpg

glede meg til jeg får taki andre lykter og montert AE fra tema:D

nik6bf1qcru556ka0vm3.jpg

kdfawegtapsvzk76l9y5.jpg

her er bildene mørke, i bilde 4 er bilen på vei "ut" av bilde, dvs at du har masse luft bak bilen, men ikke foran... da er bilen "på vei ut" av bildet ;-)

Nå begynner shooten

l2e2tefcfwz11kus25ho.jpg

7vzxbhalaj6k7rk70wve.jpg

bilde 1: for mye ødeleggende bak bilen, kraner, bygninger etc

bilde 2: zoom inn mye mer...

men så lenge du ikke redigerer, skal jeg ikke si noe på lysforhold etc, men de er generelt uklare og slikt

thoueqvjb1ve6t6z4ab2.jpg

duk7bfq1h9zdc2jg565q.jpg

sow5d7ctm7z0m1g8fvv8.jpg

0p79zfxv72fqiuxl3kxs.jpg

l1lesq2ymhrbvg06o7c6.jpg

hho9jz6ht3pjabptf3yy.jpg

qulbzvwcikrwuyxjpws9.jpg

aa8e7ihz0mun8noob671.jpg

9p7zh72au8c5vqqnzewc.jpg

rhiepogq32sts9pweekc.jpg

axkpmui2aqz7i8r9iiz2.jpg

vtecdto7gbwzjidiluwl.jpg

xo1p6heyytgvo6hm8z2k.jpg

3ph2h1q75cffq94zema2.jpg

n9bxcdupe34n6ugvgvwj.jpg

ovp3wjz5rv4ndrv1hgby.jpg

3h8dfsgszfogv2k4sfoo.jpg

9egv3d3hk9te0e8wcpxn.jpg

pz6psv88qvmhardmtgdk.jpg

xtgtx30vao3syiprnahn.jpg

4kn2a50kf4h1k9h6ahtr.jpg

1yg9jp2mgvag1yiodpzl.jpg

i1a9umci1ta6gnqehu7m.jpg

tsdqkxjr3xvvsz5o91ml.jpg

gi gjerne tilbake meldinger:) på foto og bil

lloydsb

bilde 1 repost

bilde 2 litt mer luft foran bilen og ikke så mye over bilen (forstyrrende elementer)

bilde 3 nja, helt ok, kunne trengt redigering :-P

bilde 4 nokså bra egentlig, mtp at du får med refleksjonene i bilen og faktisk ser hva den reflekterer... det første bilde som er verdt å poste :-P

men hjulene må du passe på å ha rett fram, elelr til siden slik at men ser felgen, gummi er kjipt å se på!

bilde 5 for likt nr 4

bilde 6 ditto

bilde 7-9 mye utbrent, men ideen var god, nr 9 var litt langt vekke

bilde 10-11 utbrendt, og bilen kjører ut av bildet

bilde 12-13 disse var kule

bilde 14 nr 2 verdt å poste

bilde 15 bakgrunnen ødellegger

bilde 16-17, ikke så mye å si

bilde 18 kult, men bilen skulle stått andre veien ;-)

bilde 19 mørkt

bilde 20 tøft, men dårlig bakgrunn

bilde 21 ut

bilde 22 forbedret 21

bilde 23 for høyt bilde

bilde 24 for langt vekke

dette var noe kjapt og enkelt... sikker noen som mener noe annet/mer...

Skrevet

Husk å kommentere bilen også da folkens..

For min del blir hele photoshoot seansen ødelagt av kommentarer rundt bildene.. Vi skal passe oss litt fra å leke fotografer her inne, selv om man ber om tilbakemeldinger..

Jeg syns forøvrig det er en pen bil :) Fine felger og pen farge..

Edit: Jeg for min del er så lei av kommentarer rundt bilder, at jeg rett og slett snart slutter med den nye "hobbyen" min.. Hvis vi skal være så sykt fisefine på det rundt om på detta forumet så kan det jaggu bare være.. Sånn var det absolutt IKKE for bare ett til ett og ett halvt år siden..

Dette er ett bilforum, for bilinteresserte, her diskuterer vi bilene, og ikke bilder av bilene.. Det tar helt av her inne, og det ender med at det som kan være en spe spire til suksess, blir tråkket ned og ødelagt pga kritikk i den tidlige begynnelse.. Flere av oss kan bli dyktige hobbyfotografer, men vi må jo ikke bli det i morgen? Kan vi ikke la bimmers være bilforum, og foto.no fotografi-forumet?

Forøvrig ser jeg den at trådstarter har bedt om tilbakemeldinger, og da må man jo hjelpe seg selv, men jeg mener at man ødelegger en fotoseanse-tråd med snakk om hvordan bildene er.. Like mye som å diskutere prisen i en salgsannonse..

Skrevet

dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill :-P hehe

Skrevet
dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill :-P hehe

takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe.

Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv..

tilbud? Hmm kanskje du har prata med lunde, men ikke meg..

Sett grillen nå?

ikke så ekkel nå :wink: At grillen var lakkert i bilens farge tidligere var bare får gøy siden det skulle lakkes noe alikavel, men syntes selv ikke den passa sånn som den var. :P

Skrevet

Sett grillen nå?

ikke så ekkel nå :wink: At grillen var lakkert i bilens farge tidligere var bare får gøy siden det skulle lakkes noe alikavel, men syntes selv ikke den passa sånn som den var. :P

joda... spurte både deg og lunde på msn for et par måneder siden ;-) hehe... var en fin plass, kunne gjerne tatt noen bilder der selv :-P hehe...

har ikke sett grillen nå, bare før, og det var ekkelt :-P hehe

Skrevet

Sett grillen nå?

joda... spurte både deg og lunde på msn for et par måneder siden ;-) hehe... var en fin plass, kunne gjerne tatt noen bilder der selv :-P hehe...

har ikke sett grillen nå, bare før, og det var ekkelt :-P hehe

hehe, javel

bare se på bildene det. Ganske vesentlig del, du har over sett:P hehe.. venstre nyre er litt skeiv, men rettes idag..

takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe.

Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe, og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv..

Skrevet
han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin?

Skulle ikke det vært 'whine'? :twisted:

fort gjort å glemme en h :-P

hehe, javel

bare se på bildene det. Ganske vesentlig del, du har over sett:P hehe.. venstre nyre er litt skeiv, men rettes idag..

Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe, og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv..

joa, men jeg snakker om RL ;-) hehe...

si ifra nestegang da, så kanskje jeg kan være med :-) hehe

ja, er bare slike småting man må lære seg, så blir kompisisjonen straks mye bedre ;-) hehe

Skrevet
han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin?

Skulle ikke det vært 'whine'? :twisted:

fort gjort å glemme en h :-P

hehe, javel

joa, men jeg snakker om RL ;-) hehe...

si ifra nestegang da, så kanskje jeg kan være med :-) hehe

ja, er bare slike småting man må lære seg, så blir kompisisjonen straks mye bedre ;-) hehe

Blir vel og knipse noe bilder til helga... bare å komme:P

vært morro og fått det til ei gang!

med et ordentlig kamera som du har og en som har litt peil på instillinger og ps osv

Skrevet

Blir vel og knipse noe bilder til helga... bare å komme:P

vært morro og fått det til ei gang!

med et ordentlig kamera som du har og en som har litt peil på instillinger og ps osv

nja vet ikke om det passer til helga... men nå er det jo snart sommerferie... da kan vi nok få til noe ;-)

• 1 month later...
Skrevet

Da har bilen fått en ny gave :lol: til interiør biten.

Hadde det meste inni og er veldig fornøyd med åssen det ser ut.. (skulle gjerne hatt sort tak og noen andre pedaler(///M), men kommer kanskje ei gang)

innvendig idag:

Vader

midtarmlene i skinn

sportsratt

M-girkule

M-matter

+ div

Nytt bilde av bil innvendig kommer når den blir tatt inni en av dagene( trenger en skikkelig støysuging og tørk av vinduer)

Må bare beklage de midlertidlige, dårlige mobil cam bildene(er noe galt med camet)

Men her er det før og etter.. det gamle stygge rattet. standard rattet s2bsfpzvzu3q2kszswfc.jpg

demontering av airbag\rattet

5udpejx37voujpqgkvmu.jpg

nye rattet

n7vjsiztzhmsrvy2os92.jpg

montering

73i1nsizywmgn6l38gug.jpg

Da va rattet på og får en forbedring!

uyvezjq9ne5ua8581hgb.jpg

9xnvvxwl5z0f2roec1mh.jpg

-utvendig har bilen oxo fått led skiltlys( bilder kommer )

Skrevet
fornuftig og bytte til det rattet der ja. det jeg liker best selv :wink:

hehe ja ikke sant.. det syntes jeg å ..

veldig greit ratt, hvertfall mye finere enn det andre.. fikk det rimelig så måtte bare ha d.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...