lloydsb Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Angående bilder: Få bilen til å kjøre inn i bildet, og ikke ut av det. Ser bedre ut med tanke på komposisjonen... Og som jeg alltid sier til Mysild, det er bedre med et par gode bilder enn mange halvveis kan du forklar det nærmere? ja, tok mange flere. prøvde og luke ut de jeg syntes var bra... men tok nokså godt i med bilder får å få vist bilen ordentlig.. Er ikke noe dreven i PS eller har kamera\linser som dere har.. så blir denne standarden her.. bildene er er ikke gjort noe med bare rett inn og ut på nett.
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Bakfelgen 9,5" med 245\40 morro med nye felger.. se da! før felgbytte etter bare så det er sagt på disse, disse er jo veldig lyse, uklare og ekle å se på... hehe glede meg til jeg får taki andre lykter og montert AE fra tema:D her er bildene mørke, i bilde 4 er bilen på vei "ut" av bilde, dvs at du har masse luft bak bilen, men ikke foran... da er bilen "på vei ut" av bildet Nå begynner shooten bilde 1: for mye ødeleggende bak bilen, kraner, bygninger etc bilde 2: zoom inn mye mer... men så lenge du ikke redigerer, skal jeg ikke si noe på lysforhold etc, men de er generelt uklare og slikt gi gjerne tilbake meldinger:) på foto og bil lloydsb bilde 1 repost bilde 2 litt mer luft foran bilen og ikke så mye over bilen (forstyrrende elementer) bilde 3 nja, helt ok, kunne trengt redigering bilde 4 nokså bra egentlig, mtp at du får med refleksjonene i bilen og faktisk ser hva den reflekterer... det første bilde som er verdt å poste men hjulene må du passe på å ha rett fram, elelr til siden slik at men ser felgen, gummi er kjipt å se på! bilde 5 for likt nr 4 bilde 6 ditto bilde 7-9 mye utbrent, men ideen var god, nr 9 var litt langt vekke bilde 10-11 utbrendt, og bilen kjører ut av bildet bilde 12-13 disse var kule bilde 14 nr 2 verdt å poste bilde 15 bakgrunnen ødellegger bilde 16-17, ikke så mye å si bilde 18 kult, men bilen skulle stått andre veien bilde 19 mørkt bilde 20 tøft, men dårlig bakgrunn bilde 21 ut bilde 22 forbedret 21 bilde 23 for høyt bilde bilde 24 for langt vekke dette var noe kjapt og enkelt... sikker noen som mener noe annet/mer...
BreitBau Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Husk å kommentere bilen også da folkens.. For min del blir hele photoshoot seansen ødelagt av kommentarer rundt bildene.. Vi skal passe oss litt fra å leke fotografer her inne, selv om man ber om tilbakemeldinger.. Jeg syns forøvrig det er en pen bil Fine felger og pen farge.. Edit: Jeg for min del er så lei av kommentarer rundt bilder, at jeg rett og slett snart slutter med den nye "hobbyen" min.. Hvis vi skal være så sykt fisefine på det rundt om på detta forumet så kan det jaggu bare være.. Sånn var det absolutt IKKE for bare ett til ett og ett halvt år siden.. Dette er ett bilforum, for bilinteresserte, her diskuterer vi bilene, og ikke bilder av bilene.. Det tar helt av her inne, og det ender med at det som kan være en spe spire til suksess, blir tråkket ned og ødelagt pga kritikk i den tidlige begynnelse.. Flere av oss kan bli dyktige hobbyfotografer, men vi må jo ikke bli det i morgen? Kan vi ikke la bimmers være bilforum, og foto.no fotografi-forumet? Forøvrig ser jeg den at trådstarter har bedt om tilbakemeldinger, og da må man jo hjelpe seg selv, men jeg mener at man ødelegger en fotoseanse-tråd med snakk om hvordan bildene er.. Like mye som å diskutere prisen i en salgsannonse..
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin?
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill hehe
lloydsb Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill hehe takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe. Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv.. tilbud? Hmm kanskje du har prata med lunde, men ikke meg.. Sett grillen nå? ikke så ekkel nå At grillen var lakkert i bilens farge tidligere var bare får gøy siden det skulle lakkes noe alikavel, men syntes selv ikke den passa sånn som den var.
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill hehe tilbud? Hmm kanskje du har prata med lunde, men ikke meg.. Sett grillen nå? ikke så ekkel nå At grillen var lakkert i bilens farge tidligere var bare får gøy siden det skulle lakkes noe alikavel, men syntes selv ikke den passa sånn som den var. joda... spurte både deg og lunde på msn for et par måneder siden hehe... var en fin plass, kunne gjerne tatt noen bilder der selv hehe... har ikke sett grillen nå, bare før, og det var ekkelt hehe
hagenisse Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin? Skulle ikke det vært 'whine'?
lloydsb Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 dessuten, har tilbudt både han og lunde om å møtes og ta litt bilder, men har ikke hørt noe... bilen har jeg kommentert før, da den hadde en ekkel blålilla grill hehe tilbud? Hmm kanskje du har prata med lunde, men ikke meg.. Sett grillen nå? ikke så ekkel nå At grillen var lakkert i bilens farge tidligere var bare får gøy siden det skulle lakkes noe alikavel, men syntes selv ikke den passa sånn som den var. joda... spurte både deg og lunde på msn for et par måneder siden hehe... var en fin plass, kunne gjerne tatt noen bilder der selv hehe... har ikke sett grillen nå, bare før, og det var ekkelt hehe hehe, javel bare se på bildene det. Ganske vesentlig del, du har over sett:P hehe.. venstre nyre er litt skeiv, men rettes idag.. takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe. Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe, og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv..
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin? Skulle ikke det vært 'whine'? fort gjort å glemme en h hehe, javel bare se på bildene det. Ganske vesentlig del, du har over sett:P hehe.. venstre nyre er litt skeiv, men rettes idag.. takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe. Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe, og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv.. joa, men jeg snakker om RL hehe... si ifra nestegang da, så kanskje jeg kan være med hehe ja, er bare slike småting man må lære seg, så blir kompisisjonen straks mye bedre hehe
lloydsb Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 han spurte, jeg svarte... do you want some cheese with that wine kevin? Skulle ikke det vært 'whine'? fort gjort å glemme en h hehe, javel bare se på bildene det. Ganske vesentlig del, du har over sett:P hehe.. venstre nyre er litt skeiv, men rettes idag.. takk for kommentarene sondre, de første bilde lyse ekkele er mobil bilder.. hehe. Men syntes det var morro jeg.. får prøve og ta til meg noe, og prøve noe annet neste gang.. bilen på vei inn i bildet osv.. joa, men jeg snakker om RL hehe... si ifra nestegang da, så kanskje jeg kan være med hehe ja, er bare slike småting man må lære seg, så blir kompisisjonen straks mye bedre hehe Blir vel og knipse noe bilder til helga... bare å komme:P vært morro og fått det til ei gang! med et ordentlig kamera som du har og en som har litt peil på instillinger og ps osv
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Blir vel og knipse noe bilder til helga... bare å komme:P vært morro og fått det til ei gang! med et ordentlig kamera som du har og en som har litt peil på instillinger og ps osv nja vet ikke om det passer til helga... men nå er det jo snart sommerferie... da kan vi nok få til noe
lloydsb Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Da har bilen fått en ny gave til interiør biten. Hadde det meste inni og er veldig fornøyd med åssen det ser ut.. (skulle gjerne hatt sort tak og noen andre pedaler(///M), men kommer kanskje ei gang) innvendig idag: Vader midtarmlene i skinn sportsratt M-girkule M-matter + div Nytt bilde av bil innvendig kommer når den blir tatt inni en av dagene( trenger en skikkelig støysuging og tørk av vinduer) Må bare beklage de midlertidlige, dårlige mobil cam bildene(er noe galt med camet) Men her er det før og etter.. det gamle stygge rattet. standard rattet demontering av airbag\rattet nye rattet montering Da va rattet på og får en forbedring! -utvendig har bilen oxo fått led skiltlys( bilder kommer )
carlhaakon Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 fornuftig og bytte til det rattet der ja. det jeg liker best selv
lloydsb Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 fornuftig og bytte til det rattet der ja. det jeg liker best selv hehe ja ikke sant.. det syntes jeg å .. veldig greit ratt, hvertfall mye finere enn det andre.. fikk det rimelig så måtte bare ha d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå