lunde Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Det gjør ikke en honda civic med monster vinge heller,men hjelper på utsende:PKanskje ikke civicen da... Er bare falsk tryghet med låsemutter, er jo bare fram med en grisepikk så er det ikke lenge før den er av Heldigvis har jeg garage da
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 du skulle ikke solgt de felgene! hehe... menne, hvorfor er dere to aldri på bimmerstreff... holder dere dere bare i mandal og omegn eller?
S.Arnesen Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Du lakkerte hele bremseskiva faktisk... hehe
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Du lakkerte hele bremseskiva faktisk... hehe jag gjorde også det... er bare å bremse en gang, så er det vekk
lunde Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 du skulle ikke solgt de felgene! hehe... menne, hvorfor er dere to aldri på bimmerstreff... holder dere dere bare i mandal og omegn eller? Det er godfelger det ja...tror han angrer litt der Nei si det du, har bare aldri blitt noe+ lloyd mista lappen ei lite stund da han kjørte litt for fort 1 brems og det er vekke
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 jaja... dere kommer vel sterkt tilbake til neste sesong?
lunde Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Det gjør vi sikkert! Tenkte jeg skulle lage et prosjekt jeg og her inne men får sjå...
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 har du ikke en tråd da? finnes jo mange stygge biler her, og bare felgene dine drar jo opp over gjennomsnittet hehe
lloydsb Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Du lakkerte hele bremseskiva faktisk... hehe ble litt på de men. Som sagt er bare noen nedbremsninger så er det vekk. Var jo på et bimmers treff i kr.sand. med den gamle 320'n haha. Tror ikke du var der da ///Mysild. Min da var min den peneste! Automaten som ødela bilen litt, men . har du et navn forresten? Eller har ikke du fått tildelt et som meg
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 var det for to år siden eller noe da? jeg ja, har et navn jeg... åssen det?
lloydsb Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 var det for to år siden eller noe da? jeg ja, har et navn jeg... åssen det? ehehe, ja nesten. Men var dårlig oppmøte.. Kim spant i rundkjøringa og morten burna før resten kom
///Mysild Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 var det for to år siden eller noe da? jeg ja, har et navn jeg... åssen det? ehehe, ja nesten. Men var dårlig oppmøte.. Kim spant i rundkjøringa og morten burna før resten kom hehe... som vanlig altså heter sondre btw
Dirty Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 strøken bil du har fått deg lloyd. du må bare få heve i en større motor nå
Fredheim Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fy for en smooth bmw! Helt perfekt eksemplar, skulle ønske jeg hadde sånn fin blåfarge på min e46.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå