Gå til innhold

96' BMW E36 320i Coupe ///M-tech. Før\Etter s.18

Anbefalte innlegg

• Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm,skeptisk :D

Rolf hadde hvertfall problemer med min max mekker blå,hvis det er der du skal lakke da!!

er opp hos rolf, men ikke han som skal lakke bilen.. han er ikke så god til å lakke biler..

fargekoden(lakken) skal jeg selv være med og ta ut.. litt fargeforskjell blir det alltid.. Må bare prøve og få minst mulig..

Blir skikkelig polering før den skal ut på veien til våren\sommern

Skrevet

Venter på en skjerm og en AC spoiler så blir det og levere delene til lakkering, gleder meg...

Har fjernet panser emblemet, noen nok til å kommentere dette. Men min bil så dere har ikke noe dere skulle sagt :P:P

Tinnet igjen emblemet og så skal jeg få lakkern til å fin sparkle det så det blir helt 100%

Fikk ikke tatt bilder av det før jeg startet, her en bilde ifra når jeg var kommet litt igang, begge hullene er tinnet her, men mangler rundt

zgoqrawlkoewasw47nb0.jpg

ljdxnr1fw30yryttfavt.jpg

om9dzcpgbqo39u757r5w.jpg

2rquq25hx2prz7y9gfpz.jpg

Skrevet

Lykte senkerene er også fjerne, kommer nok ikke på igjen men blir lakkert...

Var endel jobb og få lyktene finne igjen.. Forrige eier hadde sika de GODT!

her har jeg klart og fått begge av, mye arbeid.. Men tapet kniv og flatjern gjore det mulig.. Høyre lykt delvis påbegynt, venstre etter avmontering.. Sett foran ifra

f9xm9jbvp06sdiukmgrp.jpg

høyre lykt ferdig , litt igjen står på venstre

dlnaye4y144lv36hcmhf.jpg

Ikke i biter :wink:

7nqmxzn5jg7vvx504k5j.jpg

Skrevet
Blir gøy å se bilen ferdig lakkert :) Har ikke panseremblem jeg heller.. :wink:

jeg gleder meg.. front så helt jevli ut før... Stein sprut over ALT! og da men jeg over ALT!!!

Skulle tror forrige eier(ere) har ligga i raua på hverandre og sladde på grus vei i en måned!

Gidder ikke gjøre noe med tronk emblemet, men tok og fjerna det foran når jeg skulle lakke pansert alikavel.. Ser mye mer rent og pent ut uten panser emblem..

Åssen er det gjort på ditt panser? kun sparkla eller?

har ikke synket ned noe evt? sparkel trekker seg!

Skrevet

Lurer på om det er tinn det er lagt på panseret mitt også.. Og så var det sparklet litt over.. Men hadde sprekt opp litt i en runding, på størrelse med emblemet. Så sparkelen var trekt seg litt sammen.. Men ordnet det igjen når jeg lakkerte bilen nå, og nå ser jeg ingenting :) Så håpe det holder seg bra da.. :) Syntes det er fint uten emblemet! :)

Skrevet
Lurer på om det er tinn det er lagt på panseret mitt også.. Og så var det sparklet litt over.. Men hadde sprekt opp litt i en runding, på størrelse med emblemet. Så sparkelen var trekt seg litt sammen.. Men ordnet det igjen når jeg lakkerte bilen nå, og nå ser jeg ingenting :) Så håpe det holder seg bra da.. :) Syntes det er fint uten emblemet! :)

ok, får håpe det holder..

var det sprekt helt ytterst? på en måte?

Skrevet
blir det mer helhet? slått deg i hodet i helga eller?

Jeg syntes bare der ser så sykt mye mer cleant ut. panser emblemet på tronken er greit, der hører det mer hjemme.. Panser emblemt er får dominerende, liker det bare ikke...

Låner bilde :wink:

j13ddps1zkc3q94sp9y8.jpg

Med panser emblem

u5kr547tae6swfb7by69.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...