lunde Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Se det vettu, da var delen oppe: P Tror rolf ble litt fornærma når e sa at du ville ha per morten til og lakke:P
lloydsb Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Se det vettu, da var delen oppe:P Tror rolf ble litt fornærma når e sa at du ville ha per morten til og lakke:P haha!
lloydsb Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 yess. er ikke små mye å gjøre på bilen nå fortiden.. gleder meg bare til delene kommer tilbake og jeg kan få bilen i sammen. Men fikk bytta den jevla panservaiern som røyk! Å bytte til ny gikk overaskende greit, aldri vært med på det eller gjort det før. men var bare å studere litt så gikk det kanon trekking av ny vaier med den gamle vel "framme" Masse kabler og rot etter kabelen var kommet inn i coupen. var det bare og smekke dasjen opp igjen og det var rent og pent igjen:P eldre bilde *juksebilde*
lloydsb Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Var oppe hos lakkern en tur får å se åssen det lå ann.. haha, tror ikke han viste først og mye jobb det var! første jeg ble møtt med der oppe var"Var mye jobb" ferdig pusset og sparklet, panseremblemet er vekke bare knipsa et par i farta.. blir mest sannsynlig henting på torsdag og montering i helga. hvis jeg får tid :s
lloydsb Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 jadda Da var delene lakkert og det blir montering imorra! Så veldig bra ut, men har lite tid denne uka så får se hvor mye jeg rekker:(, men skal jobbes så mye som jeg får mulighet til! henting av deler hos lakkern hjemme får beklage dårlig kvalitet mob og ustødig hånd:P
sladjan Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 strøkent Kan hende du skrev det men hva måtte du ut med for lakkering av disse delene?
bmwe_e36 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 fint:) blir bra detta. kommer tel å bli strøken;)
lloydsb Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 strøkent Kan hende du skrev det men hva måtte du ut med for lakkering av disse delene? 5k 2x framskjermer,panser, grill, nyrer, spoiler, bakrute senker og øyelokk
lloydsb Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 fint:) blir bra detta. kommer tel å bli strøken;) skal bli morro og få montert delan
lloydsb Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Vem sin bimmer i i bakrgunnen hos rolf der? faen var det igjen. huske ikke , spurte han selv men huske ikke navnet.. er hvertfall en 325 m.tomat
lunde Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Se det ,ikke lenge te oppkjøringa Gjort klar bilen med alle delene?
andreee Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fin bil virker som du tar godt vare på den.. det er bra ,
lloydsb Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Fått lappen igjen bil er ferdig montert forsåvidt.. så er ute å ratter litt.. bilder under og ettermonterig kommer i løpet av uka.
SpiderPig Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Sykt pen bil du har lloydsb, husker deg fra MP bynner å bli lenge siden nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå