Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vis jeg ikke tar helt feil er dette samme bilen??

Utrolig for noen nisser de er.. At de kjører som de løkene og i tillegg legger det ut på youtube er det dummeste jeg har sett. I det ene klippet ser det ut til at det sitter en liten unge i bilen. Slike folk har jeg ingenting til overs for.. Håper bare de ikke skader seg selv eller andre.

Skrevet

Utrolig for noen nisser de er.. At de kjører som de løkene og i tillegg legger det ut på youtube er det dummeste jeg har sett. I det ene klippet ser det ut til at det sitter en liten unge i bilen. Slike folk har jeg ingenting til overs for.. Håper bare de ikke skader seg selv eller andre.

Du blir nok en flott ambasadør for "Trygg Trafikk" :)

Innmelding her: www.tryggtrafikk.no

Skrevet

For å si det sånn, send inn den filmen til svensk politi og de vil ha dem på døra asap.

Skilt nr er der. Og du ser filming av speedometeret 240?

Så ser du at de kjører i 280 i 90?

Skrevet
Sa han med James Dean som ideal.. ;)

Å hendvise til noe slikt er hjernedødt av deg. Håper du kan se lengre en dine hender her. James Dean var en skuespiller som døde nettopp av en bilulykke. JA han elsket fart og spenning, ergo sitatet fra han, men idiot kjøring var nok ikke det som drepte han. Idiot kjøringen til en annen person tok livet av den unge og lovende 24åringen.

Du er rask til å dømme når du sier at jeg har han som ideal.. Sier vel litt mer om deg en det gjør meg. Et ideal er han langt ifra. Kjenner ikke fyren engang. Et ideal for meg, og et forbilde vil jeg si er min far. Men slike ting vet du sikkert lite om.

Men at fyren sa noe bra i sitt liv kan ingen nekte for.

Å drømme som om jeg lever for alltid, og leve som om jeg dør idag har INGEN forbindelse med fart for meg. Syntes synd i deg vis du hadde 1 dag igjen å leve og du hadde tilbrakt den bak rattet for å sette andre i fare. Bless your soul..

Vel, håper du tar dette til deg. Og ikke sleng med munnen som om du ikke har oppdragelse. Det tror jeg du har.

Kristian08

Skrevet

Du blir nok en flott ambasadør for "Trygg Trafikk" :)

Innmelding her: www.tryggtrafikk.no

WOW oddis. Du er jo nesten like klok som han andre. At jeg er en ambasadør for trygg trafikk var en SLAMER her... Du bli sikkert populær siden du setter deg selv i et lys som viker ifra mitt. At jeg oppmuntrer til en tryggere trafikk gjør meg strengt tatt ikke en ambasadør for trygg trafikk, men heller en supporter av det. Men for gud skyld ikke si at du oppmuntrer til det motsatte... Virker nemlig slik når du stempler meg som en ambasadør for det rette.

Jeg, 21år gammel, har mer en nok med penger til å spandere på meg en "grom" super tralle. Tro meg.. I would if I wanted to. Har ellers valgt en 4cyl 1,6 motor som kan ta meg fra A til B her i Bergen by. Økonomisk og safe. Er heldig som ikke kan trykke inn gassen og nå 200 lett som det. Fart i offentlig vei sjarmerer meg ikke.. Håper ikke jeg er en utdød art i dette samfunnet..

Kristian08

Skrevet
Sa han med James Dean som ideal.. ;)

Merkelig egentlig, hvor mange som blir felt av sin egen signatur når de uttaler seg om trafikksikkerhet.:)

Enda mer merkelig er de som dømmer uten bakgrunn for det. Rar verden vi lever i right??

La den som er uten synd kaste den første steinen.. ;-)

Kristian08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...