Ballder Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Er det ikke litt feil og stenge denne tråden?? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97749 Synes den moderatoren som stengte tråden bør ta en liten tur i tenkebua her nå!! Hva mener folket?
Sir Hofstad Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Tror moderatorer for tiden går på steroider, eller har kommet i overgangsalder...
Hyggmaister Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Er 100% enig med deg Ballder!! På "annet bil og motorprat" bør vi kunne prate om stjålne mazdaer såvel som stjålne bmw-er. Så nettopp også en tråd om motorsykkel som ble stengt, og reagerte på også dette. I mine øyne går jo begge disse trådene aller høyeste grad under definisjonen bil og motorprat?? Er ikke en av dem som griner for at vi har både tulletråd, skåletråd og utroskapstråd her på forumet (så lenge det ikke dras lengre enn det allerede har gjort), men reagerer mye sterkere når en stenger en tråd bare fordi den ikke omhandler bmw spesifikt. Skulle ikke sagt noe om den lå under "bmw-biler selges", "bmw-deler selges" eller "teknisk" osv...meen..annet bil og motorprat?
BMW E93, nå E63:-) Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Bare tull at denne tråden ble stengt!!!
Wolfeh Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Synes det er litt feil, brukeren prater jo bare om en bil som har blitt stjålet. + at han har bmw'er og en haug av posts på dette forumet. Ser ikke helt grunnen til at en post som det der skal stenges, uavhengig av hva det hadde vært.
Wolfeh Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Det som dog kunne vært fint var et underforum for ting som har blitt stjålet. Evt slette dem når tingen har blitt returnert til sin rettfulle eier elns.
Ballder Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Godt og se det er fler som reagerer. Med fare for og drite meg ut nå, så våger jeg og tro enkelte brukere burde få vurdert sine admin. rettigheter. Få tråden åpnet igjen! Om det ikke akkurat løser problemet for eieren av bilen, så i det minste for og holde seriøse innslag i live...
steel bmw Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Var jeg som hadde denne motorsykkeltråden, men jeg skjønner moderator litt i å med at forumet blir veldig for fult hvis alle skal prate om alt å ingenting. men det går også ann å slette en del gamle tråder som dere sier. EDIT: Er jo også en del folk her inne som er ?kompatible? til å svare på spørsmål utenom BMW også. som f. eks motorsykkel spørsmålet mitt.
Der Barockengel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hvis vi ser på det opprinnelige innlegget, er det jo på den ene side klart at det ikke har noe med BMW å gjøre: Sist sett natt til idag 25.nov ca 0030. Parkert i Tåsenveien 36, Oslo. Reg KB26286 Ring meg gjerne asap på 46662246 dersom noen har sett den. Spre gjerne ordet. Den er jo vanskelig å ikke se. Sto på originale alufelger nå. KONTAKTINFO 46662246. Tord heter jeg. På forhånd takk folkens. Update, kjennemerker utenom stripene: - Alu bagasjegrind - Chrome eksos - Hella kjørelys montert i fronten - Bulk på venstre bakskjerm Men på den annen side er det som andre har påpekt et respektert og kjent medlem av forumet som har mistet en bil som er hans egen - den er sogar nevnt i profilen hans. For meg hadde saken vært en helt annen dersom dette f.eks. gjaldt en venn av et forummedlem som var blitt frastjålet en bil...
BreitBau Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hoi! DENNE tråden er faktisk en tråd om en tråd, og bør derfor bli stengt.. Så litt seriøst: Det er en kjent sak at dersom folk har saklige klager på en stengt tråd, kan denne åpnes igjen.. Jeg tror poenget med denne tråden er kommet frem, og satser på at trådstarter har sendt sin saklige klage til admin? Så ser vi nok den andre tråden oppe å går igjen så snart som mulig.. For å kaste litt mer bensin på bålet, kan du komme med ett konkret eksempel på hvem som burde blir admin?
Ballder Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Hvis vi ser på det opprinnelige innlegget, er det jo på den ene side klart at det ikke har noe med BMW å gjøre:Sist sett natt til idag 25.nov ca 0030. Parkert i Tåsenveien 36, Oslo. Reg KB26286 Ring meg gjerne asap på 46662246 dersom noen har sett den. Spre gjerne ordet. Den er jo vanskelig å ikke se. Sto på originale alufelger nå. KONTAKTINFO 46662246. Tord heter jeg. På forhånd takk folkens. Update, kjennemerker utenom stripene: - Alu bagasjegrind - Chrome eksos - Hella kjørelys montert i fronten - Bulk på venstre bakskjerm Men på den annen side er det som andre har påpekt et respektert og kjent medlem av forumet som har mistet en bil som er hans egen - den er sogar nevnt i profilen hans. For meg hadde saken vært en helt annen dersom dette f.eks. gjaldt en venn av et forummedlem som var blitt frastjålet en bil... Ser relativ liten sammenheng med det motoriserte kjøretøyet BMW i denne tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97728&highlight= Hoi!DENNE tråden er faktisk en tråd om en tråd, og bør derfor bli stengt.. Så litt seriøst: Det er en kjent sak at dersom folk har saklige klager på en stengt tråd, kan denne åpnes igjen.. Jeg tror poenget med denne tråden er kommet frem, og satser på at trådstarter har sendt sin saklige klage til admin? Så ser vi nok den andre tråden oppe å går igjen så snart som mulig.. For å kaste litt mer bensin på bålet, kan du komme med ett konkret eksempel på hvem som burde blir admin? Det bør i hvertfall IKKE være en som stenger tråden vi diskuterer her, og samtidig overser totalt tråden jeg linker til over her.
BreitBau Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 For å få poenget mitt litt bedre frem: Si vi utnevner Barockenengel til admin.. ÆÆSJ, hadde min kommentar vært.. hvorfor det? Jo fordi da må han med engang bli ett "forbilde".. Det betyr at hans interessante OT-innlegg i tråder ville forsvinne, og det ønsker hvertfall ikke jeg.. Det samme gjelder flere forsåvidt
Der Barockengel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hvis vi ser på det opprinnelige innlegget' date=' er det jo på den ene side klart at det ikke har noe med BMW å gjøre:Sist sett natt til idag 25.nov ca 0030. Parkert i Tåsenveien 36, Oslo. Reg KB26286 Ring meg gjerne asap på 46662246 dersom noen har sett den. Spre gjerne ordet. Den er jo vanskelig å ikke se. Sto på originale alufelger nå. KONTAKTINFO 46662246. Tord heter jeg. På forhånd takk folkens. Update, kjennemerker utenom stripene: - Alu bagasjegrind - Chrome eksos - Hella kjørelys montert i fronten - Bulk på venstre bakskjerm Men på den annen side er det som andre har påpekt et respektert og kjent medlem av forumet som har mistet en bil som er hans egen - den er sogar nevnt i profilen hans. For meg hadde saken vært en helt annen dersom dette f.eks. gjaldt en venn av et forummedlem som var blitt frastjålet en bil... Ser relativ liten sammenheng med det motoriserte kjøretøyet BMW i denne tråden. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97728&highlight= Glimrende eksempel - og ikke en gammel tråd du måtte lete lenge etter, heller. Forøvrig foretrekker jeg moderator- og administrator-editer der det framgår hvilken moderator eller administrator som har gjort editen.
wabby Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 FOR FAEN DA! "annen bil relatert prat!". Jeg begynner å bli satans lei av PINGLETE moderatorer som ikke har BALLER til å si ifra når de stenger en tråd. Dersom en tråd STENGES eller MODERERES så SKAL moderator gi grunn. Det er min mening! Moderatorens handling skal ikke kommenteres, men dersom noen er uenig så skal den samtalen taes over PM.
Ballder Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Glimrende eksempel - og ikke en gammel tråd du måtte lete lenge etter, heller. Forøvrig foretrekker jeg moderator- og administrator-editer der det framgår hvilken moderator eller administrator som har gjort editen. Ikke sant. En editert tråd bør inneholde en signatur.
Anbefalte innlegg