The StigMeister Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Tror jeg har en gåen termostat, dvs at temp- måleren på min e36 320i ikke står rett opp, altså ikke på 90 grader når den er varm.. den beveger seg selv imellom ca 55-85 grader... Får ikke den store varmen ifra varmeapparatet heller! Mener det skal være nok kjøleveske på motor, men skal sjekke etter jobb Trenger litt hjelp mao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Eg fekk akkurat samme probelm her en dagen hadde kjørt bilen min i over 40 min, mn fortsatt sto termostaten litt mot venstre.. eg og meiner eg har nok kjøleveske, men kan det være kulden ute ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Etter at jeg kjøpte bilen, så var driftstemperaturen normal, dvs 90 grader.. At det skulle være pga kulden kan jeg ikke tenke meg at det er.. Den var slik i sommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Åja, men min begynte nå i helga, og gradstokken sto på -8*Celsius, så lurte på om det kunne ha noe med saken å gjøre ?? har ikkje peil sjøl, derfor eg spørr dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Tror jeg har en gåen termostat, dvs at temp- måleren på min e36 320i ikke står rett opp, altså ikke på 90 grader når den er varm.. den beveger seg selv imellom ca 55-85 grader... Får ikke den store varmen ifra varmeapparatet heller!Mener det skal være nok kjøleveske på motor, men skal sjekke etter jobb Trenger litt hjelp mao vil nok tro det ja... når den er gåen, er den litt åpen hele tia, derfor får ikke bilen sin normale temp... bytte den du, er ikke store invisteringa heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Hvor står termostaten på m50 motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Her. Husk bytte den orangepakningen der om du tar opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 og ja, vifta må av husk at den er links Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 og ja, vifta må av husk at den er links Var ikke mye plass der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 er nokså trengt ja, ikke som på 4erene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evydaman Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 jeg hadde forsøkt å lute systemet før jeg skifta termostat.. hjalp for meg med samme symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 jeg hadde forsøkt å lute systemet før jeg skifta termostat.. hjalp for meg med samme symptomer Har lufta, kommer ingen flere bobler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 lufta ved hjelp av lufteskuren, eller påfyllinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg hadde samme symptom på min... nålen falt litt ned og så gikk den opp igjen.. varierte litt. Så da skulle jeg bytte termostaten, men prøvde først uten å ta av viften og det gikk dårlig.. så jeg festet termostaten skikkelig igjen.. etterfylte kjøleveske og luftet. Da holdt nålen seg stabil i noen uker. Men så begynte det samme igjen. Da byttet jeg termostat og nå har den funket fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Jeg byttet termostat på min for vel en mnd siden og hadde samme symptomer som trådstarter. Skiftet termostat og problemet ute av verden selv under kuldeperioden som har vært nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå