Ørjan_S Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Dersom du har en MK4 navigasjonsleser (e46,e39 osv.) som har sluttet å lese dvd plater, er det stor sannsynlighet for at en utbrent laserdiode er årsaken. Istedenfor å bytte hele enheten, evt. innmat, holder det ofte å bare bytte selve laserenheten. Pris: 250,- + frakt (Disse selges på ebay for 500,-kr ++) Dette er en billig måte å reparere navileseren på, og mye bedre enn å kjøpe en brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lefty293 Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Kan utbrent laserdiode er årsaken hvis en mk3 har sluttet brått å virke også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Det kan nok det helt sikkert, men den er CD og ikke DVD, i tilfelle du ikke var klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 er denne grei å bytte selv? er det 1 stk du har eller flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Desverre fritt da jeg oppdaget at den siste jeg hadde ikke var av korrekt type.... Ellers har jeg sendt PM til lefty293 & eriklepe (Jeg har vært bortreist en stund) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå