Muffins Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Godt nyttår håpe alle har hatt en fin feiring b/w
Ryeng1 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Godt nyttår håpe alle har hatt en fin feiring b/w Takker så mye
nicooo Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 er mest ivrig på styling biten i PS så har ikke så mye trening på "vanlig" redigering men prøvde littt likevel håper du likte det edit: hmmmm.. var visst litt treig der....
///Mysild Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Noen som vil leke litt? har ikke du lekt nok? ser bare i tråden din hehe
Ryeng1 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Noen som vil leke litt? har ikke du lekt nok? ser bare i tråden din hehe Lekt nok? må da få lov til å la noen friske opp et par bilder om jeg vil det.. Eller hinter du til min lille slæddetur?
Galro Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Det er ikke nevnt at man trenger å bruke Photoshop, så jeg tok meg derfor friheten til å lage en mosaikk av det øverste bildet til forrige-mann. Den er satt sammen av bilbilder tatt av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå