Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for de som har et kult bilde av bilen sin, men som mangler kunnskapen og/eller programmene til å redigere bildene sine selv.

For hjelp til å photoshoppe styling på bilen bruk denne tråden http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35817&highlight=photoshop+tr%E5den

Retningslinjer:

1. Man legger inn bilde av bilen sin, og så eventuelt skriver litt om hvordan de kunne tenkt seg bildet (eller gi den/de som redigerer frie tøyler til å finne på noe selv)

NB! Bildet som lastes opp bør være større enn 800x600, og helst lastet opp gjennom f.eks www.photobucket.com (så slipper bildene å få bimmers logoen)

2. Alle som har lyst å prøve seg på å redigere bildet får lov, slik blir det mange versjoner av bildet, og dette er en vinn-vinn situasjon for både de som ønsker et redigert bilde av bilen sin (mange forskjellige forslag å velge i blant) og de som redigerer (får trening i photoshop).

3. Konstruktiv kritikk til hvert av de redigerte bildene, som er med til å hjelpe de som redigerer med å lære nye ting og forbedre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. tror folk misforstod litt meningen her.

Det jeg tenkte var å hjelpe til å gjøre et bilde bedre. Ikke få ditt og datt satt på bilen. Nå går jo det også under temaet photoshop, men uansett var ikke det akkurat tanken med denne tråden.

Uansett, fikset bildene til awt litt.

IMG_9205copy.jpg

IMG_9194copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror folk misforstod litt meningen her.

Det jeg tenkte var å hjelpe til å gjøre et bilde bedre. Ikke få ditt og datt satt på bilen. Nå går jo det også under temaet photoshop, men uansett var ikke det akkurat tanken med denne tråden.

Hehe, ja dette har vi jo allerede den store Photoshop-tråden til.

Meningen her var vel å gjøre bildet - og ikke bilen - bedre? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror folk misforstod litt meningen her.

Det jeg tenkte var å hjelpe til å gjøre et bilde bedre. Ikke få ditt og datt satt på bilen. Nå går jo det også under temaet photoshop, men uansett var ikke det akkurat tanken med denne tråden.

Hehe, ja dette har vi jo allerede den store Photoshop-tråden til.

Meningen her var vel å gjøre bildet - og ikke bilen - bedre? ;)

Hehe ja det var nettopp det. :) Får endre trådnavnet litt.

Og til alle som trenger ting photoshoppet bilen - Bruk den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror folk misforstod litt meningen her.

Det jeg tenkte var å hjelpe til å gjøre et bilde bedre. Ikke få ditt og datt satt på bilen. Nå går jo det også under temaet photoshop, men uansett var ikke det akkurat tanken med denne tråden.

Uansett, fikset bildene til awt litt.

Nå skal ikke jeg si at jeg ikke misforstod heller, men det gjør forsåvidt ingenting.

Bildene jeg la ut er komprimert endel (hadde ikke originalene der og da), og tatt av meg, så utgangspunktet er ikke det beste. Syntes alikevel bildene ble veldig mye penere nå, tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...