Pelton Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Da ble det ny bil, skal hente den i morgen Hva synes dere? Eneste jeg er litt misfornøyd med er den stygge crome(?) girkula og de tilsynelatende uoriginale sommerfelgene, men det er jo ting som lar seg ordne Skal byttes ut med originalt! Muligens noen fete kantfelger! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs Edit: feil link først...
Rayen Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Fin bil..likte den eg..girkulen var overdrevet..enig i den..hehe.. Men selv synes eg felgene ikke var så galen:)..Men noe med litt mere kant hadde uten tvil gjort seg.. Noe liggnende denne kanskje? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1007254 Noen splittere foran hadde gjort susen =)
lloydsb Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ikke dum! ikke dum Bilen fortjener noen råere felger. med litt kant fin familie bil som jeg kaller det;) Selvom jeg gjerne vil hatt en selv
Pelton Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Noe liggnende denne kanskje?http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... Id=1007254 Noen splittere foran hadde gjort susen =) Nydelig bil det der, har sett på den Fete felger ja, og splittere er vel heller ikke å forakte Trivelig at du likte den
Pelton Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Ikke dum! ikke dumBilen fortjener noen råere felger. med litt kant fin familie bil som jeg kaller det;) Selvom jeg gjerne vil hatt en selv Takker, skal få andre felger Er akkurat det det er, familiebil. Var på tide nå. Blir pappa innen 1 måned så
Rayen Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ja bilen ser jo fet ut..og med ganske fin farge..ingen sier fam. bilen skal være kjedelig.. Få på noen fete Kant felger te våren også splittere.. så tror eg den blir utrolig fet =)
Pelton Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Satser på det Har dere noe treff i bergen?
Rayen Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Satser på det Har dere noe treff i bergen? Har jo hatt et par bimmers treff... selv har eg bare vert på et..men ser jo her i denne tråden når det kommer et i fremtiden..blir som regel ofte oppdatert..
eriklepe Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Pen bil! Denne var eg faktisk å prøvekjørte forrige uke. Gav du prisantydning for den? Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den var fordi jeg synes den er gått for langt. Fikset de duggproblemet i den? Duggen forsvant ikke da jeg prøvekjørte nemlig. Og rattet trakk litt til høyre.... Men bilen er jo rå, mtech 2 og facelift er så pent og rått.Og sammen med alcantara sportseter og sort taktrekk er det helmaks. grattis!
mAZE Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Nydelig bil.. Som nevnt over her, noen andre felger med litt kant, så e den perfekt. Grattis..
vetu03 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Nydelig bil... Men som nevn over få på noen kant felger. Grattis med bil.
Pelton Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Pen bil! Denne var eg faktisk å prøvekjørte forrige uke. Gav du prisantydning for den?Eneste grunnen til at jeg ikke kjøpte den var fordi jeg synes den er gått for langt. Fikset de duggproblemet i den? Duggen forsvant ikke da jeg prøvekjørte nemlig. Og rattet trakk litt til høyre.... Men bilen er jo rå, mtech 2 og facelift er så pent og rått.Og sammen med alcantara sportseter og sort taktrekk er det helmaks. grattis! Oki Synes ikke km.std. er ille sammenlignet med pris i forhold til biler med samme utstyr osv. Har ikke gitt noenting enda. Har bare sagt at jeg skal ha den. Det med dugg og at den trekker til høyre skal jeg se nærmere på. Takk for de opplysningene. Bilen virket i bra ellers? Thanx
eriklepe Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 det regnet som fy da jeg så på den, så jeg fikk ikke gått igjennom så nøye. men dører og bakluke så tilsynelatende fri for rust, jeg fikk ikke sett på panser. Den har blitt lakket pånytt høyre side bak, men det var bra gjort-så ingen fargeforskjell så langt øyet mitt rakk! Innvendig var den ganske plettfri, intet å sette fingen på. Jeg har vært å sett på endel biler nå så det går litti surr. Men jeg mener serviceheftet var litt "rotete", så detmå du se nærmere på. Mulig jeg blander med annen bil. km stand er overhode ikke avskrekkende, men jeg har det ikke travelt med å kjøpe-og jeg foretrekker bil som har gått rundt 100tkm eller mindre. Lykke til med kjøpet da, husk å få til garanti på minst 3 måneder slik at du kan komme tilbake til eventuelle feil.
Pelton Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Duggen tipper jeg kommer som følge av lang tid uten bruk. Har sett det i flere tilfeller når biler har stått lenge. Men det skal sjekkes nøye! Får 3mnd garanti ja, vurderer naf-test etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå