Gå til innhold

E39 M52B23 problem. Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld!

Starta opp E39`n istad, og da la jeg merke til noe ufint. Bilen har stått rolig en 2-3 ukers tid nå, så veit ikke om det har noe relevans her :?

Men uansett, dette så jeg:

kz1lhflkk01wve8ffx7t.jpg

Det ser ut til å tyte ut olje der?!? Dette så jeg ikke før det begynte å ryke etter en 5-10 min på tomgang.

Ser ut til å være endel olje som har rent nedover der :?

v0jmpdnercjwzs2hm6cc.jpg

Hva kan dette være?? Veit at motoren svetter endel også, så kan det dryppe ovenfra? Skjønner ikke så mye av denne her :?

37v59gtt38guxjo9kl5f.jpg

wh25bi7gxu5xu9foy0wr.jpg

Help anyone? Tips? Hva kan være feil her?

Skrevet

Har ikke sjekket pluggene enda :-k Men holder en liten finger på at det er toppdekselspakningen.. Svetter jo sinnsykt rundt der :lol:

Skrevet

Du tar HELT feil Stephan.s Motorbetegnelsen er M52B25. ingenting som heter M52B23.

Sjekk opp ting før dere prøver å rette en annen som har rett. så slipper man så mye vranglære.

Skrevet

Ditta e mest sannsynlig Toppdeksel pakninga, Men som nåkken nevnte tidligare at du skolle sjekke plugg håla for olje, So trenge ikkje der å være olje i plugg håla, Toppdeksel pakninga er oppdelt i 3 deler, 1 som er rundt blokka, Og 2stk 3 huls pakninger rundt tennplug hullene. Fekk sjølv lekasje i toppdeksel pakning, Men der va ingen olje lekasje inn til plugghulene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...