Larsegutt Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Fin bil med nydlig farge! Ikke akkurat min type hekk, men blir vel bedre når eksosen er på plass. Flink jente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 takk takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Eisenmann har jo 4 rørssystem hvor det ikke trengs store tilpassninger... Dessuten er det fin lyd a gitt! tenkte å sveise meg et eget system jeg se... sånn at det ikke blir så dyrt... heheh blir jo ganske kult med doble rør bak da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Meget fin bil med riktig farge. Synes du skal gå for Eisenmann jeg, lyden er helt fantastisk Koster jo "bare" 10800,- med CCN rabatt Har Eisenmann selv, Bilder her om du vil se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 takk takk... hmm får se hva jeg gjør... syntes jeg har brukt nok penger på den bilen snart... heheh... prøver å spare til en banebil og se... bedre at jeg kjører fra meg på banen i stedefor på veien syntes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Supersport er jo billig og greit nok.. Halve prisen og vel så det mot eisenmann.. Vet ikke om de finnes til E39 men det kan du jo sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 er det noe som heter supersport og? har vel egentlig bare sett etter supersprint jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Merkelig.. Koed hadde kun supersport 4-rørs til touring?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hmm, noe til Touringen min da kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hmmm.. trodde det var likt bak der på sedan og touring jeg? Eisenmann er samme eksosen til både touring og Sedan, så sant det er rekke6er det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 hmm merkelig da... burde vel vært mye det samme systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 syns ikke du skal spare på eksosen, en så fin bil med 6èr fortjener ingenting annet enn skikkelig lyd. Tviler på du vill angre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Var tøft med fronten, men bakfangeren falt ikke i smak hos meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Fargen var flott. Hva er fargekoden? Tøft at det begynner å bli noen jenter på forumet her nå. Skulle ikke hatt en 2,5 i bilen isteden? 2.0 er tamt i en tung E39.. (Svære stylingen trekker opp vekta den og, hehe, neida.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 syns ikke du skal spare på eksosen, en så fin bil med 6èr fortjener ingenting annet enn skikkelig lyd. Tviler på du vill angre heheh du får sponse meg litt du da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå