Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fin 1 serie, og stilig ratt.

Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?!

Mye hester ut av lite slagvolum = Billigere import

Og at de er rimeligere i drift;)

eller?

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?!

eller?

Joda jeg ser den, men det blir bare feil føler jeg. Sportslig bil forbinder jeg med bensin og manuell kasse. Har alltid gjort det :P

Skrevet

eller?

Joda jeg ser den, men det blir bare feil føler jeg. Sportslig bil forbinder jeg med bensin og manuell kasse. Har alltid gjort det :P

Velkommen til 2008 der Dieselen kommer inn å vinner le-mans, store fine sports biler kjører på diesel (audi r8).

Ja man forbinder sportsbiler med manuelt gir og bensin, men det er i grunn ikke såå mange sports biler i dag som har manuelt gir.

Er en ny tidsalder vi er inne i :P hehe

Her er den M5en jeg prøvde med manuelt gir i usa :)

6279vz6vkxexmimq526v.jpg

Skrevet

Det er BMW Performance Sportlenkrad for 1er og 3er !

Det har mange funksjoner med tredelt display i rattkransen øverst;

RaceMeter kan lagre inntil 25 rundetider, vise mellomtider, også oppdelt i seksjonstider, maksimale aksellerasjonsverdier, max.hastigheter på quarter mile eller 0-400m.

Dessuten girskifteindikator eller vann- og oljetemperatur - kan også vise langs- og tverrakselerasjon.

Prisen i Tyskland er Euro 940,- , man får alcantaradekor i tillegg for Euro 50,-.

Her er delenr hvis noen skal handle:

Ratt for biler uten Steptronic 32 30 0 443 170

med Steptronic 32 30 0 445 258

Dekor Alcantara for biler uten Multifunktion 32 30 0 430 402

med Multifunktion 32 30 0 430 403

Gjelder både for 1er og 3er.

Skrevet

eller?

Velkommen til 2008 der Dieselen kommer inn å vinner le-mans, store fine sports biler kjører på diesel (audi r8).

Ja man forbinder sportsbiler med manuelt gir og bensin, men det er i grunn ikke såå mange sports biler i dag som har manuelt gir.

Er en ny tidsalder vi er inne i :P hehe

Her er den M5en jeg prøvde med manuelt gir i usa :)

Ja jeg må vel bare face det du sier :lol:

Nye tider gitt...

M5 med manuell kan jeg tenke meg var noe for seg selv ja :)

Skrevet

vi har bygget om en hvit e81 om til Performance pakken på jobb, Bavaria i Haugesund...

Bremser, seter, ratt, felger, carbondetaljer +++ de er og blir utrolig kule. :)

rattet er bare helt sykt kult når man setter seg inn i alle detaljer man kan gjøre med det :D

Skrevet

Svar på spørsmålene deres gutter!:

1) Can it be turned off when you are not in a racing mood?

2) What the hell is making that m3 sound like it has a BOV?

Yes, the wheel can be turned on and off at will.

As for the sound, that seems to be the norm on this new V8. There's a lot going on inside the intake tract. We'll know more as we get deeper into the engine our our project M3.

Skrevet

Jeg skulle egenltig inn med det i bilen min, rattet setene og girspaken, men det ble heller bolig!!! Kjipt men det fornuftige valget.

Vet ikkehvor ofte jeg hadde brukt det, men jeg er så sinnsykt glad i alcantara...

Skrevet

jalla at det ikke var alcantara bakseter.. så så ettermontert ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...