morteym Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Det er første gangen jeg har hørt om et slikt ratt. Vet ikke helt hva jeg synes. Spesielt estetisk er det vel ikke..
mAZE Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Litt vel mye lys kanskje, men det var jo tøft da.
robel Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fin 1 serie, og stilig ratt. Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?!
cmito Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fin 1 serie, og stilig ratt. Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?! Mye hester ut av lite slagvolum = Billigere import Og at de er rimeligere i drift;) eller?
robel Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fin 1 serie, og stilig ratt. Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?! Mye hester ut av lite slagvolum = Billigere import Og at de er rimeligere i drift;) eller? Joda jeg ser den, men det blir bare feil føler jeg. Sportslig bil forbinder jeg med bensin og manuell kasse. Har alltid gjort det
Kevin=) Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Fin 1 serie, og stilig ratt. Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?! Mye hester ut av lite slagvolum = Billigere import Og at de er rimeligere i drift;) eller? Joda jeg ser den, men det blir bare feil føler jeg. Sportslig bil forbinder jeg med bensin og manuell kasse. Har alltid gjort det Velkommen til 2008 der Dieselen kommer inn å vinner le-mans, store fine sports biler kjører på diesel (audi r8). Ja man forbinder sportsbiler med manuelt gir og bensin, men det er i grunn ikke såå mange sports biler i dag som har manuelt gir. Er en ny tidsalder vi er inne i hehe Her er den M5en jeg prøvde med manuelt gir i usa
Øyvind L. Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Det er BMW Performance Sportlenkrad for 1er og 3er ! Det har mange funksjoner med tredelt display i rattkransen øverst; RaceMeter kan lagre inntil 25 rundetider, vise mellomtider, også oppdelt i seksjonstider, maksimale aksellerasjonsverdier, max.hastigheter på quarter mile eller 0-400m. Dessuten girskifteindikator eller vann- og oljetemperatur - kan også vise langs- og tverrakselerasjon. Prisen i Tyskland er Euro 940,- , man får alcantaradekor i tillegg for Euro 50,-. Her er delenr hvis noen skal handle: Ratt for biler uten Steptronic 32 30 0 443 170 med Steptronic 32 30 0 445 258 Dekor Alcantara for biler uten Multifunktion 32 30 0 430 402 med Multifunktion 32 30 0 430 403 Gjelder både for 1er og 3er.
morteym Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Kommer det noe slikt for ettermontering på eldre modeller etterhvert?
robel Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Fin 1 serie, og stilig ratt. Men jeg skjønner ikke hvorfor dem på død å liv skal sette oljebrenner i slike biler nå for tiden...?! Mye hester ut av lite slagvolum = Billigere import Og at de er rimeligere i drift;) eller? Joda jeg ser den, men det blir bare feil føler jeg. Sportslig bil forbinder jeg med bensin og manuell kasse. Har alltid gjort det Velkommen til 2008 der Dieselen kommer inn å vinner le-mans, store fine sports biler kjører på diesel (audi r8). Ja man forbinder sportsbiler med manuelt gir og bensin, men det er i grunn ikke såå mange sports biler i dag som har manuelt gir. Er en ny tidsalder vi er inne i hehe Her er den M5en jeg prøvde med manuelt gir i usa Ja jeg må vel bare face det du sier Nye tider gitt... M5 med manuell kan jeg tenke meg var noe for seg selv ja
RoaldJ Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 vi har bygget om en hvit e81 om til Performance pakken på jobb, Bavaria i Haugesund... Bremser, seter, ratt, felger, carbondetaljer +++ de er og blir utrolig kule. rattet er bare helt sykt kult når man setter seg inn i alle detaljer man kan gjøre med det
Steffan C Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Første gang jeg har sett, syns det var en kul "greie", hadde ikke takket nei til et slikt .
Hyggmaister Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Svar på spørsmålene deres gutter!: 1) Can it be turned off when you are not in a racing mood? 2) What the hell is making that m3 sound like it has a BOV? Yes, the wheel can be turned on and off at will. As for the sound, that seems to be the norm on this new V8. There's a lot going on inside the intake tract. We'll know more as we get deeper into the engine our our project M3.
sladjan Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Såg en sånn bil her en dag, rå tøffe bila i utseende!
milhouse Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Jeg skulle egenltig inn med det i bilen min, rattet setene og girspaken, men det ble heller bolig!!! Kjipt men det fornuftige valget. Vet ikkehvor ofte jeg hadde brukt det, men jeg er så sinnsykt glad i alcantara...
Gjest Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 jalla at det ikke var alcantara bakseter.. så så ettermontert ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå