OpelHagen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 hei har en e30 cab jeg ska bygge om. har snakka med b.s. de sier jeg må begynne med dokumentasjon fra bmw.(hva deler som er like o.s.v.) noen som har disse liggende? evnt vet hvor jeg kan få tak i de. har hørt bmw norge er kjipe med slikt. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hvilke deler som er forskjellige, finner du på www.realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelHagen Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 ok kånge bilen er 318 planen var at den ska bli325. holde den infoen på sia der for b.s.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Det er BMWs egne delenr. så det burde holde. Men da jeg var innom bavaria for å få dem til å bekrefte et motorbytte, sa de at de kunne skrive ut lister med delenr på bremser og understell på de forskjellige modeller. Det de ikke har lov til, er å gå god for ombygginger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelHagen Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 er det noen som har slikt liggende? skjønnte meg ikke heilt på den sia der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå