Gå til innhold

Fra halogen til LED! ANBEFALES!

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

jeg tror mange verksteder pirker for og få inn ekstra penger på etterkontrollen. hatt etterkontroll på ubetydelige feil hver gang. farlige sprekker i bremseslage var det en gang. kjørte da rett til et annet verkste og ba de bytte den med en gang for jeg skulle på ferie med bilen og skulle ha den godkjent. på det andre verkstedet syns de den farlige sprekken var vanskelig og finne. og at den lille anntydningen til merke i slangen var så overfladisk at den hadde holdt i ca 10 år til før den ble farlig.

så hadde jeg E30`der. de fikk den ikke inn på verkstedet for den var for lav. og den kom ikke ned i bremse gropa. fikk beskjed og ta av frontfangeren og komme tilbake. (reieger GTS fanger) da jeg kom tilbake på etterkontroll fikk jeg nye feil. blinklysene hang og dinglet i ledningene. manglet påbygg forran. altså fangeren var ikke der. og da var bilen direkte farlig å kjøre med fikk jeg beskjed om. krangla med de for de ba meg og ta den av. men d hjelp ikke. så den ble det vanskelig å få godkjent.

nå sist med 7er`n var det bare blinklys og skiltlys de ga feil på. men jeg har xenon som ikke har lyktspylere. og angeleyes som mest sansynlig ikke er godkjente. og senke sett uten papirer eller som står i vognkort. senkinga på E30`ble feil uten noe papirer. man på E38`n sa de ikke noe til det.

så neste gang bilen skal på EU skal pærene byttes først hvertfal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...