Disaster Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 La meg gjette, kona var på tur når du vasket felgene på stuebordet? Fin DIY anyway. He he det stemmer det, kona var ikke hjemme akkurat da nei men for å si det sånn så får jeg nesten alltid argumentert meg til slike ting Har snill kone da Det er forresten kone nr. 3 Fant jo den rette til slutt, alle gode ting er 3 he he.
ESveen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 La meg gjette, kona var på tur når du vasket felgene på stuebordet? Fin DIY anyway. Trur jeg hadde blitt tvunget til å sove i bua om jeg hadde drassa felgene inn og opp på stuebordet og i dusjen! Men ellers fin DIY, må gjøre dette snart jeg å.
Disaster Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 På toppen av det hele så sto hjulene tre dager i stua før jeg fikk rotet meg til å lagre dem i kjelleren, fremdeles var det ingen klager fra kona Hmmm.... lurer på hvor langt jeg kan strekke det, må testes
Bjørner Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Rått . LOL Mått vise kona dette, ho bare rista på hodet LOL Forøvrig takk for tips.
Disaster Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Rått . LOL Mått vise kona dette, ho bare rista på hodet LOLForøvrig takk for tips. He he, ja vi Nordlendinger finner på det meste
ESveen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Har snill kone da Det er forresten kone nr. 3 Fant jo den rette til slutt, alle gode ting er 3 he he. Du kaller deg disaster og er på din tredje kone? Har hatt tre bilmerker før jeg nøyde meg med BMW, så det er noe i det!
Disaster Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Har snill kone da Det er forresten kone nr. 3 Fant jo den rette til slutt, alle gode ting er 3 he he. Du kaller deg disaster og er på din tredje kone? Har hatt tre bilmerker før jeg nøyde meg med BMW, så det er noe i det! He he, bra kommentar "ESveen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå