RemyNG Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 litt oppdateringer, pansret er nå fiksa litt på men må ha nytt etterhvert blir litt dårlig med det ettersom jeg flytter til Rogaland/Sola i slutten av august. Så kom jo dekka til slutt 2 uker seinere passa veldig fint siden jeg reiser på ferie imorgen og får ikke lagt om. Slenger ut noe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Ja da er jeg tilbake igjen etter en liten opphold i Rogaland kom hjem til ferdig lagt om dekk som lå og venta på og bli montert på bilen og 4 propper til sideskjørta som venta på og bli lakkert. Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe senkesett merker at bilen er litt høy :S men er litt usikker hvor mye jeg skal senke den siden dette blir litt nytt for meg. Har også vurdert og sote rutene bak men litt usikker på det og. Så er det bare og komme med ideer og tips har allerede fått et tips om og sette på hai finne på take som jeg nekter og slenge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Hvorfor har jeg ikke sett denne før? Hvor i Moss holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hehe jeg holder til på mosseskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2009 lurer nå på hvor mye jeg skal senke bilen noen som har noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 lurer nå på hvor mye jeg skal senke bilen noen som har noe forslag? slipp den ned 60mm foran, og beholdden som den er bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 senk så mye det er mulig uten at du ødelegger hjulbuene i ytterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 da var noe av delene montert, brukte hele dagen på og montere på bakpotta etter en god del rust og helvete fikk jeg endelig satt den på. Så måte den dekslet på nederste av bak fangern gjennomgå av vinkel slipern. Da er det ikke så mye igjen før lakkeringa av sideskjørtet og kanalen til uka. Legger opp noe bilder er det meg, eller henger potta litt skjevt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 ja potta hang skeivt der men er nå fiksa hadde problem med feste som ble ødelagt, forbanna drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 da er bilen parkert i garasjen, skal nå ta full understell behandling kanaler og dill dall. Så har jeg begynt og sette opp ledningsnett til stor kjørkomputer bilder kommer til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 nydelig bil! EDIT: en av de fineste sedanene her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 da har det vært en stund sia med oppdateringer her, har brukt tia på og fjerne gamle kanaler på bilen og sveisa på nytt. Var litt fint med rust i kanalen så alt måte gå og nytt kom på. Så fikk jeg en pakke med stor kjørekomputer som jeg har koblet til og fått i litt mer lys. Brukte tiden igår til og lodde litt, så m3 look alike speil med blinklys måte ofres til dette dette prosjektet. noe ledninger senere og en god del nett lesing senere fikk jeg koblet til alle ledningene som skal til kjørekomputeren utenom CC modulen. så var det senking av bil som står på vent skraper nok her på Sola spesielt med disse rare fortshumpene som er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølvreven Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Bra jobbet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Er noe jævlig med fartsdumper på sola ja,stemmer det at bilen din stod ved svømmehallen for ikke så lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 jepp det er det rare fartsdumper, Jepp det stemmer bor der bil sto men nå står den i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå