Gå til innhold

Kosaisan's 320I E36(Justerbar senkesett ankommet 12/6-10)

RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

litt oppdateringer, pansret er nå fiksa litt på men må ha nytt etterhvert blir litt dårlig med det ettersom jeg flytter til Rogaland/Sola i slutten av august. Så kom jo dekka til slutt 2 uker seinere passa veldig fint siden jeg reiser på ferie imorgen og får ikke lagt om.

Slenger ut noe bilder.

3rr57g3y98plydy2oqds.jpg

k05bim1u905ffuiydpk2.jpg

eswxn2zqdfg9cha7q9pp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da er jeg tilbake igjen etter en liten opphold i Rogaland kom hjem til ferdig lagt om dekk som lå og venta på og bli montert på bilen og 4 propper til sideskjørta som venta på og bli lakkert. Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe senkesett merker at bilen er litt høy :S men er litt usikker hvor mye jeg skal senke den siden dette blir litt nytt for meg. Har også vurdert og sote rutene bak men litt usikker på det og.

Så er det bare og komme med ideer og tips har allerede fått et tips om og sette på hai finne på take som jeg nekter og slenge på

a2a1gxfx6n0we9aiqr5f.jpg

5vvv64h2tln0t8j9dauv.jpg

r97zsn97hlueenxuc9lj.jpg

myj0mg50z35xz9zqn00h.jpg

dopls7xau1lbo52hn9i4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
da var noe av delene montert, brukte hele dagen på og montere på bakpotta etter en god del rust og helvete fikk jeg endelig satt den på. Så måte den dekslet på nederste av bak fangern gjennomgå av vinkel slipern.

Da er det ikke så mye igjen før lakkeringa av sideskjørtet og kanalen til uka.

Legger opp noe bilder

9rter18hiss3unm8extv.jpg

pgj4nwadd1gfie2l0nlc.jpg

71n52pge9bu9rzhrom9h.jpg

er det meg, eller henger potta litt skjevt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

da har det vært en stund sia med oppdateringer her, har brukt tia på og fjerne gamle kanaler på bilen og sveisa på nytt. Var litt fint med rust i kanalen :? så alt måte gå og nytt kom på. Så fikk jeg en pakke med stor kjørekomputer som jeg har koblet til og fått i litt mer lys.

Brukte tiden igår til og lodde litt, så m3 look alike speil med blinklys måte ofres til dette dette prosjektet.

urqlk1ir13rwpwzo8plt.jpg

noe ledninger senere og en god del nett lesing senere fikk jeg koblet til alle ledningene som skal til kjørekomputeren utenom CC modulen.

is9g26tmsbr0fi6sihh0.jpg

qp66s34amwqd7l6k4q6y.jpg

tbm08r83rkd2mwvscptx.jpg

så var det senking av bil som står på vent skraper nok her på Sola spesielt med disse rare fortshumpene som er her :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...