E28 Power Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 okey good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 lar den stå i garasjen og støve hehe mens jeg bruker lang tid på dette litt kjedelig og holde på og skru alene hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 da oppdaterer jeg litt til, har brukt tia nå på og fjerne rust og fant litt for mye rust på forskjermen så det må byttes . Har også nå vært og kjøpt sotefilm så det kommer på imorgen . Sliter litt med tull med anlegget da det har en høy suse lyd selv om motoren ikke er på noen som veit hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 sånn da har jeg fått på noe sotefilm så blir det bakruta til uka bilen er litt støvete stått inne i garasjen litt over en måneds tid og støva ned. venter nå på og få lakkert m3 speila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 da var bakruta ferdig sota, tok litt mer tid var vanskelig og få det til en jeg trodde i første omgang men fikk det til tilslutt. Any comments? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Bra prosjekt du har på gang her:)! Ble bra med soting gitt...skal til å sote bakruta sjøl nå.. har du noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jo takk. Bruk godt med tid til og skjære til filmen så hvis du har tilgang til varmepistol bruker du det til og forme filmen etter ruta. Så er det bare og ha tålmodighet og bruke masse såpe vann. Brukte nesten 2 timer på og få det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarV Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 okei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Begyner å likne på noko nå. Liker fargen din veldig godt ! Men savner noken finere felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 takk takk, kommer noe andre felger på etterhvert blir ikke med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 bytt baklykter i samma slengen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 da har jeg fått orden på litt av anlegget, festet fast bassen sånn at den ikke sklir rundt bak i bilen, gjemt bort forsterkern uten og bruke hjulbrønnen. Så nå må jeg oppdatere software til DVD spillern eller finne ut hvor jeg ikke får byttet bakgrunn eller lest minnekortet i det hele tatt. Driver nå og polerer bilen for fullt må ha bort litt små riper i bilen prøver og leite etter en god bilpleie produkt til bilen og. Ipoden ligger fint i hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 haha... du har ryddet i hanskerommet! ikke pokker om det ligger sånn etter en liten sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 haha... du har ryddet i hanskerommet! ikke pokker om det ligger sånn etter en liten sving Blir det samme som å vaske bilen utvendig. Ikke pokker om den er like rein etter en kjøretur, men gud så deilig den ser ut FØR turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 kommer an på hvor lang turen er det da... og hvor tørr bilen er, og åssen været er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå