Gå til innhold

Kosaisan's 320I E36(Justerbar senkesett ankommet 12/6-10)

RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dagens update speila er satt på ble en forandring forhold til "mikke mus" speila som sto på. Starta den opp idag og etter lang stund i garasjen rolig. Any comments ja det kommer noe andre felger etterhvert må bare finne noe skikkelig knall kant felger som ikke hundre andre E36'er har.Disse felgene her vurderer jeg sterkt og bruke som vinterfelger.

x7tvp90ucgq32oemjgur.jpg

fhgh52k8dy83ke470wtr.jpg

119zc60yqcfyegz970ue.jpg

lcu5xz3w5vr480hyw78x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ble jo bra den der :D en helt annen bil en på side 1.
takk :) ja har blitt en hel annen bil etter jeg kjøpte den. Nå har jeg fått bestilt masse bilpleie produkter til bilen etter jeg begynte og jobbe fast igjen, selvom det blir mindre tid på bilen og mer tid på jobb. Får ta meg en fri helg å få byttet olje og tennplug tror den trenger det nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med litt update altså ikke mye jobber litt for mye nå, men fikk brukt tiden på og mekke meg en hjemmelaga heatshield til luftfilteret. Brukte noe plater jeg hadde liggende og begynte på med litt metalarbeid og fikk formet til den formen jeg skulle ha. Så nå trekker den godt med kald luft isteden for varm. Samtidig denne uka har jeg vært og handla inn litt meguiars produkter til bilen så nå siden jeg får leve litt ungkar til imorgen blir det full fres ute.

sginuq613aznlj7f79gu.jpg

hehangklt2ppi0ftnbnv.jpg

litt frisk luft herfra og opp til luftfilteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt bedre bilder etter jeg fikk kjøpt speil refleks kamera så ble en liten forsøk med noe bilder.

2ik2lz4p9bz25gc3h46b.jpg

4mj1021x19di5234jcbh.jpg

92bflgf4ab0h84n7b062.jpg

qa2j39pgwl972fdftxzp.jpg

et9jof9aspnqvp4yixr2.jpg

La også merke til at lakken ble penere etter at jeg gikk til innkjøp av MG :D blitt helt frelst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baklyktene venter jeg litt med må bare finne meg noe litt mørke baklykter før jeg slår til.

ble 2-3 step voks som ble kjøpt på bilextra på Bryne, Har bestilt meg litt mer nå hehe.

Har blitt en god del bilder i daglys og idag gått ganske amok etter jeg fikk speilrefleks kamera hehe. Driver og prøver meg fram enda.

r12fmivtzher2xd1bdy6.jpg

hef494kd50ezhc0srt7x.jpg

viajbns1wrak42faqdw7.jpg

lupcwl0bggy1wnlwlndb.jpg

rpgljsz77qtddrn73k9d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...