RemyNG Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 haha... du har ryddet i hanskerommet! ikke pokker om det ligger sånn etter en liten sving jeg skal sørge at den ligger sånn etter en sving Om Jeg så må lime det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 hahaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 ellers så har man alltids passasjeren som kan holde det i svingen ingenting som heter gratis her man skal jobbe for og bli kjørt . Nei da dreper nok madamen meg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 da har jeg fått lakkert M3 speila så nå ligger dem klare inne til tørking selv om dama ble mindre fornøyd etter hu kom hjem fra jobb greit og bruke spisebordet for tørking hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 dagens update speila er satt på ble en forandring forhold til "mikke mus" speila som sto på. Starta den opp idag og etter lang stund i garasjen rolig. Any comments ja det kommer noe andre felger etterhvert må bare finne noe skikkelig knall kant felger som ikke hundre andre E36'er har.Disse felgene her vurderer jeg sterkt og bruke som vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 ble jo bra den der en helt annen bil en på side 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 ble jo bra den der en helt annen bil en på side 1. takk ja har blitt en hel annen bil etter jeg kjøpte den. Nå har jeg fått bestilt masse bilpleie produkter til bilen etter jeg begynte og jobbe fast igjen, selvom det blir mindre tid på bilen og mer tid på jobb. Får ta meg en fri helg å få byttet olje og tennplug tror den trenger det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 på tide med litt update altså ikke mye jobber litt for mye nå, men fikk brukt tiden på og mekke meg en hjemmelaga heatshield til luftfilteret. Brukte noe plater jeg hadde liggende og begynte på med litt metalarbeid og fikk formet til den formen jeg skulle ha. Så nå trekker den godt med kald luft isteden for varm. Samtidig denne uka har jeg vært og handla inn litt meguiars produkter til bilen så nå siden jeg får leve litt ungkar til imorgen blir det full fres ute. litt frisk luft herfra og opp til luftfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 da er senkefjærene på etter mye banning og hylling så fikk jeg dem på. Ble litt forskjell forhold til orginal høyde. any comments? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 da var bilen endelig ute av garasjen etter en lang opphold, sleit litt med og få bilen ut av garasjen skrapa litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 litt bedre bilder etter jeg fikk kjøpt speil refleks kamera så ble en liten forsøk med noe bilder. La også merke til at lakken ble penere etter at jeg gikk til innkjøp av MG blitt helt frelst nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Har skjedde ein del her siden første post. Er blitt kjempe fin nå. Neste biler vel å skifte ut baklyktene ? Kva MG produkter har du brukt på lakken ? 1-2-3 step ? Må få ta noken bilder i dagslys og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 baklyktene venter jeg litt med må bare finne meg noe litt mørke baklykter før jeg slår til. ble 2-3 step voks som ble kjøpt på bilextra på Bryne, Har bestilt meg litt mer nå hehe. Har blitt en god del bilder i daglys og idag gått ganske amok etter jeg fikk speilrefleks kamera hehe. Driver og prøver meg fram enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hva er det du har bestilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 bestilte MG NXT Tech Wax 2.0, Mirror Glaze #83, Clay kit fra MG og mirror glaze #21 sealent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå