Nøstbakken Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Såg bra ut det AE ringen. Har du sota blink lysa og ? Må slenge ut litt bilder med lyktene montert og i bruk . Gt vinge burde du kjøpt deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Nei lykta ble kjøpt sånn mye rart man får kjøpt fra statene Jepp skal slenge på noe bilder i løpet av helga. Hehe enda en oppfordring til GT vinge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 da fikk jeg montert lyktene på bilen, bagasje lukke trekket og nye leselampe. Idag kom dama hjem med en overaskelse, først kom hu med barnesete som fikk meg til og forundre litt . Venter visst mitt første barn så noe planer må visst vente litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 så bra ut. biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 jo takk, nei bestilte ringene fra en butikk i Irland men ligna noe veldig på en sett kompis av meg kjøpte en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ser bra med Ae ringen Kva blir neste oppgradering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 takk takk ble faktisk fornøyd med ringene var litt skeptisk på tanken og kjøpe ringer eller beholde lykta. Men angrer ikke nå ser mye bedre ut med engang når jeg fikk på lykta. Neste oppgradering ja da sitter tanken mellom GT vinga eller Kant felger, sliter litt med hvilken kant felg jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Ja nye felger er ingen dom ide. Noen spesiele du har i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 ja var det da har litt for mange i tankene men må finne noe som kler bilens farge og være litt brei. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/46075.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/46069.jpg har hvertfall de i tankene hvis jeg skulle bestille sett her i Norge men hvis jeg tar og bestiller i USA kan det fort bli litt verre da det var litt mer valg hehe. Noe anbefalinger av hva slags felg som hadde kledd bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Eg har jo dei første felgen . LM replica. Vi har jo samme bilen omtrent. Har ei eit bilde av min bil med dei felgen . Så kan du se korleis det omtrent vil bli på din bil. Min er senket 40/15 . Viss du har lavere bil , så vil det nok bli enda Penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 så faktisk ganske fint ut min er ikke noe lavere driver å vurderer og senke litt men må tenke litt på det da Rogaland har noe veldig finner humpler hehe. Var utrolig strøken lakken din var tror jeg nok skal vurdere de felgene kledde bilen ganske fint med den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 så faktisk ganske fint ut min er ikke noe lavere driver å vurderer og senke litt men må tenke litt på det da Rogaland har noe veldig finner humpler hehe.Var utrolig strøken lakken din var tror jeg nok skal vurdere de felgene kledde bilen ganske fint med den fargen. Syns felgene kler bilen og fargen godt, så er eit godt alternativ til deg og. Bilen er ganske bra i lakken. Din ser jo meget pen ut den å . Ser du bruker Meguiars, samme her men er gått videre til proff serien deres og bruker maskin som gir eit fantastisk resultat. Er ikkje alle plasser her på vestandet det er like fine veier. Bur ikkje så langt i fra deg, og syns egentlig at bilen er senka nok til å kjøre på desse veien. Så er det og av og ombord på ferjene Arsvågen/Mortavika , må som regel alltid kjøre skrått inn/av ferja der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jo den ser ganske bra men er ganske mye små skjønnehets feil lakken er trossalt like gammel som bilen hehe. Ja tror nok jeg kommer til og beholde senken som jeg har nå pga veien her i Rogaland. Felgene er nå lagt i ønske lista nå hehe hva betalte du får dem? Har fått kjøpt inn mer meguiars nå og en haug av poleringspader til maskinenen nå så får vente til våren kommer så jeg får prøvd det fram nå. Fått på M-tech speila på enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Eg betalte 5500 ink frakt for felgene uten dekk.. Har ikkje fått på speila enda, skal heim fra jobb på torsdag. Så sattser på å få levert dei til lakering på fredag, skal og lakkere ein e46 m3 spoiler som skal monteres på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 var faktisk ikke så ille pris får spare opp litt og bestilt det når det nærmer seg sommer. Det blir jo bra er noe helt annet når man bytter speila la godt merka til det etter jeg gikk fra mikkemus ører til de speila nå hehe. Fått tak i spoiler og ja må slenge opp bilder når du har fått dem på da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå