Gå til innhold

Kosaisan's 320I E36(Justerbar senkesett ankommet 12/6-10)

RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

var faktisk ikke så ille pris får spare opp litt og bestilt det når det nærmer seg sommer.

Det blir jo bra er noe helt annet når man bytter speila la godt merka til det etter jeg gikk fra mikkemus ører til de speila nå hehe. Fått tak i spoiler og ja må slenge opp bilder når du har fått dem på da hehe.

Ja va i grunn ein ganske grei pris .

Syns i grunn at dei org. speilene ikkje er så galen, men satser på m-tech deler på bilen.

Skal få opp ein liten update når eg kommer heim fra sjøen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja var det, prisen blir vel mye verre når det er orginalt.

De er helt greie hvis de er lakkert i bilens farge i steden for svart som mange E36'er ble levert med sånn som det var på min når jeg henta bilen første gangen.

Det er godt må få opp godt med bilder hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte hele dagen igår på og koble opp nye alarmen til bilen alt annet fungerer men sentrallåsen fungerer ikke noen som har prøvd dette selv på en ZVM sentrallås?

Prøvde egentlig først og koble meg opp i mot det gamle alarmen som sto på bilen fra før av så alt annet fungerer utenom sentrallåsen som ser ut som ikke er koblet til engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er tårnstager kjøpt og på vei så da blir det en liten update med bilder når den ankommer. Lurer litt på om jeg skal lakkere den i en annen farge enn det som er nå, aluminiums fargen passer ikke helt inn i motor rommet synes jeg. Tenkte og lakkere det i bilens farge eller svart, noe formening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...