Nøstbakken Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 var faktisk ikke så ille pris får spare opp litt og bestilt det når det nærmer seg sommer.Det blir jo bra er noe helt annet når man bytter speila la godt merka til det etter jeg gikk fra mikkemus ører til de speila nå hehe. Fått tak i spoiler og ja må slenge opp bilder når du har fått dem på da hehe. Ja va i grunn ein ganske grei pris . Syns i grunn at dei org. speilene ikkje er så galen, men satser på m-tech deler på bilen. Skal få opp ein liten update når eg kommer heim fra sjøen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Ja var det, prisen blir vel mye verre når det er orginalt. De er helt greie hvis de er lakkert i bilens farge i steden for svart som mange E36'er ble levert med sånn som det var på min når jeg henta bilen første gangen. Det er godt må få opp godt med bilder hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2010 Brukte hele dagen igår på og koble opp nye alarmen til bilen alt annet fungerer men sentrallåsen fungerer ikke noen som har prøvd dette selv på en ZVM sentrallås? Prøvde egentlig først og koble meg opp i mot det gamle alarmen som sto på bilen fra før av så alt annet fungerer utenom sentrallåsen som ser ut som ikke er koblet til engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Sjekk denne viewtopic.php?f=1&t=138596 <-- skroll litt ned, der er koblingskjema til ZVM modulen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 jepp fant denne nå nettopp istad så får prøve på det når jeg kommer hjem ser ut som det er mye mindre og koble enn med ZKV modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 ja jeg tenkte og kjøpe fjernstyring til sentrallåsen min helt til jeg fant ut at jeg har ZKV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 ZKV synes jeg var lett og koble til ettersom jeg prøvde dette på min onkels bil men ble fort verre når jeg skulle over til min og fant en helt annen sentrallås modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 da er tårnstager kjøpt og på vei så da blir det en liten update med bilder når den ankommer. Lurer litt på om jeg skal lakkere den i en annen farge enn det som er nå, aluminiums fargen passer ikke helt inn i motor rommet synes jeg. Tenkte og lakkere det i bilens farge eller svart, noe formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Da kom tårnstaget endelig etter lang tid så da blir det montering imorgen eller fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 så det overlevde turen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 åja den gjorde det selv om posten var ufattelig treig som vanlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Dette ser bra ut kosaisan! Er stor fan av denne rødfargen, og ser enda bedre ut kombinert med sorte detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jo tusen takk alltid hyggelig med tilbakemelding. Ja har blitt mer og mer glad i den fargen var litt skeptisk med og kombinere svart med den fargen men angrer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Tøft tårnstag. kor kjøpte du det ? Vil pynte fint inne under panseret. Må få ut litt bilder av det montert. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 var fornøyd med den, Kjøpte den av Kentivar her men tror den ble kjøpt på Koed. Skal montere det idag selv om det snør ute hehe. så bilde kommer etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå