RemyNG Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 da var tårnstaget montert det ble en stor løft i motor rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Meget pent. Frisket god opp motorromet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 åja det hjalp veldig faktisk lurte faktisk på om jeg skal lakkere det svart men er usikker, noe tanker? Fått lakkert Speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Pen bil. Er fan av den fargen der Har du sota frontblinkerne dine selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 takk takk, ja lakkerte dem selv, trodde det ble for mørkt men det lyser forsatt like godt igjennom enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 åja det hjalp veldig faktisk lurte faktisk på om jeg skal lakkere det svart men er usikker, noe tanker?Fått lakkert Speila? Syns den kan være slik den er, ser ikkje heilt for meg korleis det vil bli lakert. Men du kan jo legge inn eit bilde på Photoshop tråden , så kan sikkert noken redigere litt lakk på den. Har levert inn speila og m3 e46 spoileren til lakering på Onsdag, så får dei i løp av uken som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 jepp skal få gjort det, lakkerte beina til den svarte så ble fornøyd der men får se om det blir for voldsomt med for mye svart. Det er godt må få ut noe bilder en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 bytta motor eller remy:) sis jeg så var det ikke noen for for lekasje? denne ser fin og strøken:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Ble lite med bytte tok ut motoren isteden for så fant jeg ut hvor det lekasjen var hen så nå er den fin igjen. Ja begynner og hjelpe på noe siden sist du så bilen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 ja synnes det er meget synd du har flyttet:( var jo tross alt godt å ha deg i nærheten;) alright var du oxo heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 hehe ja var litt dumt det men flytter tilbake til Østlandet igjen etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Da har jeg fått ordna baklykta litt, så skal jeg få montert det på imorgen blir spennende og se åssen resultatet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Kom med bilder så snart dei er montert ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 da var baklyktene montert, ble ganske fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Kunne godt tenkt oss litt fleire og bedre bilder av lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå