Martin-D Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Hei! Var ute og kjørte i stad. Stoppet pga mottatt sms, da jeg skulle kjøre videre så jeg at denne varsellampa lyste i dashbordet. Omtrent slik ser den ut. Står på høyre side av håndbrekklampa. Hva betyr denne lampa? Virket som den blinket fortere i takt med hastighet samt at den lyste konstant når jeg bremset. Bremseklossene og bremseskivene er forøvrig nye for 3-4 måneder siden.
Larsegutt Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 er ikke det indikering av lavt bremse væske nivå i tanken da tro?
Lars89 Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Symbol for slitte bremseklosser det der. Ville sjekka føler (ledning)
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Er som Lars89 sier ja Lampa gikk ikke bort selv om jeg vytta klosser så fiksa på ledningene
Martin-D Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Takker for kjappe svar! Skal ta en titt på ledningene og sjekke bremsevæska. Klossene og skivene ble byttet for ikke så lenge siden, så det ville vært rart om det var disse som var slitt ned igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå