Kristian H. Foss Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Hvordan vil disse sitte på e36 sedan om jeg valser inn kanten i framskjermen? Har nye dempere og fjører fra supersport.? Så bilen er ihvertfall litt stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 De vil sitte som et skudd Men du må nok valse mer bak enn foran.. Utrolig kule felger dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Valse skjermen ut i bredden bak altså? Er interresert, men må vite litt om de vil passe og fortsatt kunne ha 2 personer baki osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Du må valse en del bak ja for å få det under. Du ser her at det er valsa en del hvertfall: Jeg kjørte nedover til rudskogen i fjor med 4 personer i bilen og fullasta med baggasje uten at det tok noe særlig neddi. Men jeg har justerbar hardhet og rebound da. Jeg har ikke valsa foran, men det går uten hvis du har det stivt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko_e30 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 bytt med meg anders:D *VILLHA* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 ka ligge budet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Ingen som har bydd meg en krone. Felgene selges for 10. Jeg har ikke noe hast så går ikke ned i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 ok.må venta t itte danmarks turen å se kor mye peng eg har då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 interessa steig her. Dekka bak ubrukelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Nei egentlig ikke. Stria har kommi fram. Menne.. dem kan nok kjøres litt hvis du har riktig hjulstilling. Men ikke noe jeg ville satsa på Kan ordne bilder på nyåret jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solveig Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 tar felgene for 10000 berre te å kontakte meg på 47294880 viss du erinntresert i å selle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Nydelige felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 solgt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 bytte i gokart +2000kr? kan hentes, karten står i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ikke interessert i noe bytte nei. Pengene skal legges i nye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg