Søreng Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Skal handle coilovers og trenger litt hjelp til å bestemme meg.. Veldig fint om det er noen med erfaringer fra de forskjellige som har meninger Fant ut at bilstein sitt PSS10 blir for dyrt i denne omgang iom at dollarkursen har steget så mye.. Så da blir det enten: Spax coilover E-46 Justerbart 20-60mm (Hardhetsjust 28 trinn) Pris 8.566,25 kr. (6.853,00 kr uten mva) 0.0 på lager. Bestilt 6 stk, Leveringsdato 01/12/08. Kampanje fra 10/10/08 til 01/12/08. Ordinær pris 12,237.50 kr (inkl. mva) Info: Senkesett med høyde og hardhets justering, du justerer både tur og retur hardheten på demperene . partiet for høyde justeringen er av rutfritt stål. Spax er en av verdens ledende produsenter av dempere/senkesett. har bl.a laget understell til F1 biler siden 1951. Eller: K-Sportracing coilover kit E-46 Pris 8.990,00 kr. (7.192,00 kr uten mva) 1.0 sett på lager. Info: Med justering av høyde, hardhet og lengde på demper fram og bak, det er også camberjusterings topplager fram. På dette senkesettet er det ikke TUV papir.GS bildeler hovedleverandør for K-sportracing sine produkter i Norge til BMW, så hvis du ønsker k-sport til din BMW så er det kun oss som kan levere dette.Vi har god erfaring med disse produktene. Setter VELDIG pris på om noen har erfaringer med noen av disse!
R Andersen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Jeg ville ha lagt til et par kroner og kjøpt H&R sitt justerbare understell.
Rune B. Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Spax sine produkter tror jeg holder bra standard, men K-sport er bare et alternativ for å få billig justerbart. Ville aldri hatt dette møkkasettet på mine biler hvertfall. Det kan stilles fra hardt til steinhardt og fjører er ikke beregnet på senking, da de ikke har noe forspenn hvis du ønsker lav bil. Latterlig. Ikke er det TUV papirer heller.
hagenisse Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hva med PSS da? Hva trenger du demperjustering til?
KingB Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Spax sine produkter tror jeg holder bra standard, men K-sport er bare et alternativ for å få billig justerbart. Ville aldri hatt dette møkkasettet på mine biler hvertfall. Det kan stilles fra hardt til steinhardt og fjører er ikke beregnet på senking, da de ikke har noe forspenn hvis du ønsker lav bil. Latterlig. Ikke er det TUV papirer heller. Ikke så sinna nå Rune.B K-sport er fint til banekjøring det!
vetu03 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Jeg ville ha lagt til et par kroner og kjøpt H&R sitt justerbare understell. Er det så mye dyrere for H&R da?? Jeg fikk et tilbud fra et firma på H&R coilovers når jeg skulle ha på min, og han skulle ha 8990,- for de.. Og bittelitt mer for et annet kitt han hadde..
KingB Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 H&R lager coiloverkit i flere forskjellig prisklasser. Monterte en gang et B14 coilover sett på en Audi A6 4,2. Det var ikke spesiellet bra greier! Men dette var det billigste settet til H&R! Monterte en gang et H&R sett til nesten 20000kr på en Audi S2. DET var gromt som bare juling!!
hagenisse Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Monterte en gang et B14 coilover sett på en Audi A6 4,2. B14 høres mer ut som noe bilstein-greier. Har H&R noe som heter det?
R Andersen Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Nei, ikke etter hva jeg vet. Er nok Bilsteinsaker. H&R koster ikke noe spesiellt mer enn "billigsettene", så jeg skjønner ikke at folk gidder å vurdere de en gang.. Men hver sin smak..
Søreng Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Hva med PSS da? Hva trenger du demperjustering til? Planen var PSS10 som jeg fikk til rundt 12.000,- når jeg skjekket rundt sommerstider.. Men når jeg skulle bestille nå i november hadde dollaren steget så innmari at det ble nesten 15.000,-. Som jeg synes var i hakket overkant av hva jeg ville bruke. Demperjustering trenger jeg nok helt sikkert ikke. Men nevertheless jeg har lyst til å ha muligheten til å stille bilen litt annerledes på veien enn når jeg skal kjøre på bane, for å se hvor stor forskjell det er.. Trodde forøvrig ikke at "Spax" var billigsett? Koster jo tross alt 12.300,- hos GS bildeler dette også..
E.H.D Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 På min e46 hadde jeg Eibach fjærer og dempere, tror det het sportsystem. Da jeg kjøpte e90 bestemte jeg meg for å kjøpe skikkelig med en gang og valgte da coilovers fra KW, gikk for KW v2. Har ikke angret på det og e90'en kjører mye bedre og mer behagelig enn e46'en.
hagenisse Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Jeg skulle gjerne hatt stivere fjærer, demperjustering trenger jeg ikke.
Morgan GS Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Kommer helt ann på bruken av bilen din. På vei: bruk Spax. På bane: bruk K-sport , hvis du ikke vil ha en STIV bil på vei også da. Hvis du vil ha litt mere info om settene så er det bare å ring meg på GS. Hilsen Morgan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå