Gå til innhold

Slettes!!!

kimeide
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For ikke lengesiden ble en S50B32 motor med 6 trinns kasse og mellomaksel som var tilpasset slik at den bare kunne puttes rett oppi en E30 også kjøre. Alt var klargjort. Sette i, starte og kjøre solgt for 110000kr.Hundreogtitusen norskekroner. Det er ikke kødd.

50 lapper for en S50B32 er billig.

Ok ingen som sier han skal selge denne for 50 lapper da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110000, er jo en helt vilt usansynlig pris for en s50 da. han som kjøpte den blei jo skamlurt av selger mener nå jeg. får jo en hel delebil fra england for den prisen. og deler for og bygge om og sette inn i e30 er ikke akkurat store kostnaden, men nok OT, måtte bare si min mening.

fin bil forresten, lykke til med salget. hvis du monterer alt av lister osv så kan du nok forlange mellom 90-100k for den. tror ikke det er så lett og få noe særlig mer i disse finanskrisetider hehe.

mvh

Thorbjørn R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110000 for en S50B32 er jo galskap. Får en hel E36 M3 med MVA betalt for den prisen. Koed har 3 stk. S50B32 til salgs for tiden, priser fra 43000 til 50000.

oj... kan du skaffe det..? fortell...? hvor..? jeg er veldig intr. . . .

Link. Hvis du tar en bil til ca. 9000 Euro så ender det på rundt 110000 kr med moms. Altså er det fullt mulig å få en bil til samme prisen som den motoren ble solgt for ;) Btw, sjekker mobile.de regelmessig og da blant annet E36 M3, og må si det var ganske få til salgs nå i forhold til hva det pleier å være. Har sett mange bra 3.2-M3'er til godt under 100 000 kr der før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110000 for en S50B32 er jo galskap. Får en hel E36 M3 med MVA betalt for den prisen. Koed har 3 stk. S50B32 til salgs for tiden, priser fra 43000 til 50000.

oj... kan du skaffe det..? fortell...? hvor..? jeg er veldig intr. . . .

Jeg skriver jo det! Gå inn på koed så ser du at de har 3 stk. S50B32 til salgs! Og går du på mobile.de så ser du at E36 M3 koster fra ca. 8000 euro og oppover!

Dette er da ikke noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, bilen din ser fin ut. Og jeg har selvfølgelig ingenting å utsette på en pris som ikke er oppgitt.

Det eneste jeg reagerer på er det Øyvind sier om en S50B32 som ble solgt for det samme man får en komplett E36 M3 for!

Nå skal jeg slutte å forurense salgstråden. I det minste har vi holdt den på topp av listen med all denne bumpingen.

Lykke til med salget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110000, er jo en helt vilt usansynlig pris for en s50 da. han som kjøpte den blei jo skamlurt av selger mener nå jeg. får jo en hel delebil fra england for den prisen. og deler for og bygge om og sette inn i e30 er ikke akkurat store kostnaden, men nok OT, måtte bare si min mening.

fin bil forresten, lykke til med salget. hvis du monterer alt av lister osv så kan du nok forlange mellom 90-100k for den. tror ikke det er så lett og få noe særlig mer i disse finanskrisetider hehe.

mvh

Thorbjørn R

Hvis du tror det bare er å kjøpe et vrak, flytte motoren over i E30 også er alt helt topp, ja da har du gått på en jævla smell vil jeg si.

Hva koster det å få delene til å får den til å passe i e30 da?

Jeg har S50B30 i min skal man gjøre jobben skikkelig så kan jeg si deg at pengene løper ganske raskt før motoren står 110% som den skal nedi der og alt rundt er som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...