Rayman Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 bruk en pipe som er ca like stort som navet, sett den nedpå og slå på pipa, gjerne med en håndholdt slegge til navet et ute.deretter tar du bort segringen på framsiden, så finner du en pipe eller likn. som er stor nok(ca.) til ytterkanten av lageret, så gjør du det samme som med navet, og vips:) har gjort dette både på e30 og e36, så metoden er utprøvd;) Har allerede prøvd dette som du beskriver + at jeg har lagt presse, men den beskyttelsen rundt som jeg brukte til mothold gidde etter.. Får ta turen til verkstede for nå gidder jeg ikke stresse mer
babjorn Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Holdt på med dette selv å helt håpløst,ble sendt på bmw å dem sleit selv med ordentlig utstyr...men fikk byttet lager å varme skjold til slutt så denne jobben anbefaller jeg ingen hehe Brodern sa dette var en lett jobb,angrer sykt mye på hvorfor jeg ikke spurte han
Rayman Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Jaia, nå har jeg endeleg fått orden i det Så hvist noen ser denne tråden i ettertid er det ikke anbefalt å gjøre selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå