ALLSTAR Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Har ett sett Type 4 felger liggende nå når bilen ble solgt.. 8,5 X 19" fremme med 235/35 9,5 X 19" bake med 265/30 Ønsker bud på disse!! de går rimelig!! (øverste bilen er min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 send meg en pm ang pris du. mvh Ronny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 passer dem på e46?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 kåss e dæm på e39 tru du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Vi prøvd dæm på en Svart E39 sedan! å det så BRA ut!! æ personlig syns jo hjulan e grom da! dæm ser litt "kraftig" ut, macho e vel ordet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 skal du på treff i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 ka pris hadde du tenkt deg? veit de står bud, men veit ka du vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Er det noe skader/riper på de? Prissjikte ligger de på? Går vel på e 38 disse vel+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 6, 2008 Share Skrevet Desember 6, 2008 Vi prøvd dæm på en Svart E39 sedan! å det så BRA ut!! æ personlig syns jo hjulan e grom da! dæm ser litt "kraftig" ut, macho e vel ordet hehe har du noen bilder av den med felgene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 skal se om jeg finner bilde av E39`en, husker ikke om jeg har bilde av den med disse felgene eller om jeg bare har med 20" på..... ene felgen har en liten ripe!! var nede i dag å tittet.. bør vel kanskje tenke på to nye framdekk snart!! prisen setter jeg da til 6000,-!!! Det BØRR være billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy2be Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 ka et. so e på dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 et til E39 og E60, husker ikke helt men er vel ca 10-15.. hehe, kan sjekke litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Og dette er dritfine felger, i svært god stand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå