jon///M Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 ønsker og kjøpe div M5 deler til e34. -sort komp. tak trekk til sedan med takluke. -1stk turbin til tidlige org m5 felger. - 3eiket org bmw skinn/alcantara ratt helst med airbag - el rollo i bakruten. komplett - kompressor, skal brukes på 3,6l motoren ess anbefaler vortech V2SQ så gi lyd om du har noe i heletatt - datasprut har du noe av dette helst ikke altforlangt unna trøndelag så send meg gjerne en pm mvh jon
jon///M Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 er interisert men er desverre veldig langt unna, vet ikke hvordan det er og få sendt sånne greier. er det til sedan med takluke? og er det komplett med a-b-c stolpe og solskjerm og alt?
M3 Yngve Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 er interisert men er desverre veldig langt unna, vet ikke hvordan det er og få sendt sånne greier. er det til sedan med takluke? og er det komplett med a-b-c stolpe og solskjerm og alt? Ikke a stolpe tror jeg, men b og c mener jeg er der, og sol skjermer. Ja, blir ikke lett å sende det nei. Er til sedan med luke ja.
DreRacing@ Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 jeg har nok 1 helt ny turbin felg. viss det er de som er svarte inni
jon///M Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 er selve turbinen du setter inni felgen jeg skal ha, har alt komplett ellers. mener til disse felgene:
M3 Yngve Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Har el rollo bak, med hatt hylle. Litt knekk på hatt hylla og står oppe. 500,-kr + frakt.
jon///M Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 bump. komp og datasprut som er viktigst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå