G-RACING Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Har kjøpt meg nøkler med integrert fjernopning. Dette er kun emner, og trenger da filing. Hvor får man gjort dette? Bor i Bergen
Yngvejos Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Sånne? Jeg fikk mine filt hos Jernia i Haugesund. Jeg tror de filer nøkler hos alle Jerniabutikker.
G-RACING Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Takker! Er sånne ja, bare de ikke er BMW merke i, var din med det når du fikk den? Jeg har ett eller anna blått jalla merke. Bestile på ebay idag, så får vel de til uka en gang. Kan man bytte merke? Hvordan var det å koble selve sentralen?
Yngvejos Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Mine kom med "Rclick" merker, så fulgte det med bmw merker å bytte til. Koblingen er lett. En ledning til konstant pluss, 3 ledninger til jord. To ledninger til sentrallåsmodulen. Resten av ledningene isolerer du.
T.Solheim Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Du kan file nøklene på Jernia på lagunen, det gjorde jeg!
G-RACING Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Ahhh, herli! Dette blir jo bra! Takker og bukker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå