Howrd Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Utrolig fin bil ja:) Men må nok si meg enig med ///Mysild and. det med lister rundt om på bilen..
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 ser ut som om den er faststøpt på din bil... men det er jo bare å maskere og lakke
Nøstbakken Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Må si meg enige med ein del andre her, burde hatt sorte lister , ser mykje finer ut. men som sakt er det jo smak og behag. Men ellers så har du ein flott bil med masse potensial ..
kristols Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Heheh, listene KAN taes av Mysild, dog får hjertet i halsen hver gang jeg forsøker, er redd noe skal knekke (hvilket det alltid gjør, ett eller annet sted..) Har lyst å lakke hele bilen en gang, den forrige eieren hadde ikke vært overivrig med bonevoksen, hele børsa var passe matt i skinnet da jeg kjøpte den hehe. Har noen peil på hva man kan forvente å måtte betale for noe slikt? Tenkte pusse den ned og sparkle et par småbulker selv først hehe.. Fikk forresten fres på CarSoft 6.5 SP1 her i går! Fant en gammel laptop på jobben med serialport som jeg installerte Windows 2000 på, funka med en gang sammen med Ebay-kittet til 60dollars. Fant kun en feil på DME: Den klager over luftfiltertempmåleren...ikke så rart siden den ikke er der;) Fikk ENDELIG:D:D:D nullstillt service og inspectionmeldingene i instrumentet også (oh HIMMEL!) Godt nyttår gutta!
///Mysild Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 den lista som skal være nede på frontfangeren er nok ikke avtagbar på din fanger tror jeg... ser i hvertfall ikke sånn ut!
kristols Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 den lista som skal være nede på frontfangeren er nok ikke avtagbar på din fanger tror jeg... ser i hvertfall ikke sånn ut! Misforstod litt desverre, trodde du tenkte på disse listene som skjuler skruene og tauekroken:) Får evt maskere og lakke da ja. Mener å ha sett noen skru på en list under for å gjøre leppa litt mer angelina jolie, får jeg tak i en slik skal den være sort!
///Mysild Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 lakker leppa hvit da, og ha sort i mellom den den "orginale" leppa er... går en her med det, knalltøft!
kristols Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 ..for å si det som Jeremy Clarkson: "Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!" Fant noen flere bilder på nettet som liknet på det dem du har der, *handle på ebay!*
///Mysild Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 mhm evt kan du ha gt leppa (riegerkopien) og ha den hvit som splitterne er på bildene over her er fint å ha planer vettu!
kristols Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Da har jeg mottatt M3 ratt fra en 1998 modell:) Trenger litt TLC, men etter en grundig vask med mikrofiberklut var mye gjort. Et par hakk hist og pist. Sleperingen bak fulgte visst ikke med, så får handle en brukt fra koed tenker jeg. Apropos koed, fikk en godpakke her om dagen, med calippere forran, nye skiver, klosser forran og bak samt bolter til alt:) Har også bestilt xeon-kit samt Koni STR T 40/20mm senkesett. Tenkte montere når snøen slipper taket her i kuldegropa;) Driver også og titter på muligheten for å ettermontere aircondition..planen er å skifte hele ledningsnettet, sikringsboks, register osv. Noen som har gjort dette tidligere?
kristols Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 da har jeg vært på besøk hos BT her på Lillehammer. Fikk pratet med en av gutta som driver med godkjenning. Han var ikke videre positiv til prosjektet mitt desverre:( Han mente at jeg måtte fremskaffe dokumentasjon fra BMW Norge om hva som er ulikt fra en 1993 316I til en 318IS. Dette gjør ikke BMW lenger såvidt jeg forstår, så kan vel bare droppe det! Forsøkte meg på å fortelle at jeg kan fremskaffe alle delelister over hva som er ulikt, og bildebevis på at dette er skiftet, men det var ikke godt nok det heller. Litt håpløst dette.... Anyways, fikk tak i et søknadsskjema, så får bare fylle ut og sende inn tenker jeg. Håpe på det beste iallefall:) Tips om hvordan blidgjøre myndighetene mottas med takk:)
Bimmer Arne Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Stillig ratt. Hvor mye måtte du ut med for det?
kristols Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 søkte litt rundt på Ebay, fant et i UK for ca 2000kr, ratt inkl bag. Tilstanden var litt så som så, men etter en grundig vask ble det ok. Må få fikset litt rifter og sånt i det. Hadde jeg vært litt mer obs da jeg kjøpte det, ville jeg ha sjekket om sleperingen bak fulgte med, hvilket den ikke gjorde. En brukt slik koster rundt 500 daler. For å montere denne i en pre 97 mod må man skifte plastbraketten som holder blink og viskerhendlene på plass, da denne låser av den bakre delen av ringen. Men tilbake til spørsmålet ditt:) Du kan få tak i slike til rundt 2500 spenn på ebay. Jeg var heldig og traff en fyr som sendte meg det som "gave" så slapp unna litt...ehh..ja du vet;) http://cgi.ebay.co.uk/BMW-M3-E36-STEERI ... 240%3A1318 der har du ett:) du må lodde om sleperingen for å få den til å passe: (kjekt at jeg ikke hadde kastet de gamle ukebladene til eksen enda;) ) slik ble det seendes ut: sorry at bildet ble litt bad, var -20 da jeg gjorde dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå