///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 hvis de er orginale er det et 41! smidde er de derimot ikke! og til coupe er de! og det med individual! det de mener er at felgene kommer på cab... om de er bestilt utenom er jo et fet... derfor det heter INDIVIDUAL! fordi det er bestilt EKSTRA! lol! vanskelig å forstå? hadde disse vært like fine hvite som contoure hadde jeg handlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 bumper denne.. mye diskusjon og uenigheter mellom folk.. men fine felger er det ihvertfall, og dem skal passe alle typer av e36 med mindre bilen er veldig forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Felgene mine kommer fra En individual e36 320 orginalt fra fabrikken så kommer nok ikke bare på cab.. Beklager at jeg prater offtopic her, men du her helt på jordet lunde!! E36M3 ble levert med 5 forskjellige felger. M3 Cab kom med Styling 24 M-Doppelspeiche. Disse er smidde. Det disse lunde kaller for individual. Selv om din 320 er orginalt ifra fabrikk så er det forsatt M3 felg. De iNthe skal selger ble originalt levert til E36M3 3,0L. Den heter Styling 22 M-Doppelspeiche og er ikke smidde. Så kom 3,2L og den ble originalt levert på Styling 39 M-Doppelspeiche II felger. Tror de også er smidde, men er ikke sikker. M3 sedan kom på Styling 23 M-Kontur. Ikke smidd. M3GT sine felger husker jeg ikke hva heter, men de er like som Styling 24, men med BMW Motorsport skrevet på. Også smidde. E36M3 ble også levert med Styling 29 M Kreuzspeiche geschraubt. Tror jeg fikk med alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Felgene mine kommer fra En individual e36 320 orginalt fra fabrikken så kommer nok ikke bare på cab.. Beklager at jeg prater offtopic her, men du her helt på jordet lunde!! E36M3 ble levert med 5 forskjellige felger. M3 Cab kom med Styling 24 M-Doppelspeiche. Disse er smidde. Det disse lunde kaller for individual. Selv om din 320 er orginalt ifra fabrikk så er det forsatt M3 felg. De iNthe skal selger ble originalt levert til E36M3 3,0L. Den heter Styling 22 M-Doppelspeiche og er ikke smidde. Så kom 3,2L og den ble originalt levert på Styling 39 M-Doppelspeiche II felger. Tror de også er smidde, men er ikke sikker. M3 sedan kom på Styling 23 M-Kontur. Ikke smidd. M3GT sine felger husker jeg ikke hva heter, men de er like som Styling 24, men med BMW Motorsport skrevet på. Også smidde. E36M3 ble også levert med Styling 29 M Kreuzspeiche geschraubt. Tror jeg fikk med alt nå. M3GT felger har også høyglans-polert kant Som sagt over så mener vi når vi sier at det er f.eks. M3Cab felger at de felgene ble designet for/kom først på M3 Cab, men det betyr ikke at bare Cab kom med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Lunde = Eid! Er det bare meg som ikke ser helt rett eller er ikke dette Frode D sine felger...? isåfall så ønskes det bilder av DINE felger og ikke andres... og ja, kan være jeg er seriøst interessert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 skal ordne bilde av alle di aktuelle fire felgene, med dekk. så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 himla diskusjon der blei over felgan dine...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 ja det ble en utrolig diskusjon.. budet er ihvertfall på 3500.. har også noen 18" e46 m3 felger uten dekk til salgs, originale. bare informerer fordi folk har bydd på feil felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 ja det ble en utrolig diskusjon.. budet er ihvertfall på 3500.. har også noen 18" e46 m3 felger uten dekk til salgs, originale. bare informerer fordi folk har bydd på feil felger BILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå