mAZE Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Jeg vil gjerne se ett bilde med da bilen rød som den er, men med sort panser og bagasjelokk i tillegg til taket...
mAZE Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Se der ja.. Det er nok også en mulighet ja.. Men fortsett å komme med ideer folkens.
-Erik- Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Eier ikke photoshopp talent. Men hvordan ville det sett ut helt omvendt av det forige bilde? Altså sort bil med Rødt på panser, tak og bagasjelokk ? Bare et forslag. Ikke drep meg om det ser helt for j****g ut
mAZE Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Nja, vet ikke helt på den jeg da... Men, greit å få sett de, så har vi noen alternativer. Fortsett slik.
-Erik- Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 noe såmt du tenkte -Erik-?? Var dette jeg tenkte på ja. Men må nok si meg enig i at det ikke var noe serlig Beklager
mAZE Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Blå og sort er en mulighet ja.. Helt sort har Opheim i samme klasse, så det kan vi ikke ha. Selv om han har med gule felger og gult inni bilen da.
eirikand Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 En pen mørke blå farge kunne blitt pent, ja
mAZE Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Ikke umulig det nei... Men fler forslag ønskes. Ikke noe er bestemt enda.
Mr.Silver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Likte den oransje jeg. Kjør på med den. Må si meg enig i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå